Tråden om #91 Andreas Jämtin

hv71.se/artikel/29862/

Jag satte kaffet i halsen och jublade.
JA!!!
Jag är lyckig och jag är så sketans nöjd.
Välkommen hem Andreas och utgår från att du återfår ditt gamla nummer.

Kontraktet gäller säsongen ut och 2 år till.
Herregud.

Också jävlig glad!!VÄLKOMMEN TILLBAKA JÄMTIN!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Vad i he*vete? Vilken bomb!

Det blir ju spännande det här… Själv är jag delad i min åsikt om värvningen, hade hoppats på en mer renodlad målskytt. Dessutom är Jämtin duktig på att vara i utvisningsbåset, något som Dahlén ÄNTLIGEN tryckt in i HV-spelarnas skallar att man inte ska vara. Får hoppas han lyckas med Jämtin med då.

Vad säger ni om Jämtin Snöret Ledin? Kan det bli bra eller?? :wink:

Välkommen tillbaka Jämtin!

macce: absolut värt att testa

Välkommen tillbaka! Alltid gillat Jämtins spelstil. Tror han kan få igång Ledin och Davidsson också!

Vilken bomb!

Hmm är detta bra ??? Nu när vi fått ner utvisningar etc ?? Hur motverkar Dahlen det ?
Sen är det ju kul att vi får vårt andra “svin”:slight_smile:

Spelar han idag ?

Dags att börja träna en jävla mssa boxplay … Kommer bli mycket utv nu

Kul, Jääävligt kul!! :smiley:

Meen, trodde platsen skulle fyllas med en renodlad sniper och det är väl inte direkt Jämtin känd för?
Men vafan,

LEDIN, JÄMTIN ÄR VÅRA SVIN!

Helvete, jag sket tegelstenar när jag läste detta!!!

Men tyvärr så antar jag att det ligger ngt bakom till att värva in en ny spelare. T ex Sundhs vara eller inte vara…

Men välkommen tillbaka Andreas! Då kan jag ta fram mitt kort på mig och dig taget i Lysekil för många år sen. Tyvärr är Hannula med på kortet men det går att klippa bort…

Riskabel värvning med tanke på att om det blir lockout så kunde man få in en eventuellt bättre spelare istället… Men Jämtin + Ledin + Davidsson, kan det funka?

Jävla helvete vad underbart!! :slight_smile: Undra vad som har hänt…?

Nej, står i pressmeddelandet att han gör comeback i tröja #50 mot Växjö 1 nov

www2.lhc.eu/artikel/29860/
Hemsidan för LHC.
Vilken bomb.
Och jag är inte kluven.
Ny matchtröja skaffas genast med nr 50. Välkommen hem!! Och han har faktiskt om vi ska vara ärliga blivit en betydligt bättre spelare. Poängen sitter där stadigt säsong efter säsong så där har vi en vitamininjektion som behövdes.
Så nu är det väl slutsnackat om Huselius eller inte.

Herregud, snacka om en blixt ifrån en klar himmel.
Detta kan bli antingen en rejäl flopp eller en succé. Andreas har ju visat de två senaste säsongerna att han är riktigt bra när han väl är i balans. Det enda riktiga minuset som jag kan se är att han drar på sig alldeles för mycket utvisningar. Lyckas han dock få bukt med det så är han definitivt en tillgång. Han tillsammans med Davidsson och Ledin kan bli riktigt bra. Man skulle även kunna köra Jämtin-Sundh-Ledin om man vill ha lite power…snacka om “pitbull-kedja” :wink:

Helt jävla otroligt! Min första tanke var att det var April! Men efter att ha kollat efter såg jag att det faktiskt är oktober :smiley:

Jag håller med många här att vi behöver en till målskytt, men jag tar ju hellre en grovjobbare som Jämtin än en lat “Pavel Brendl” - typ! Jämtin är som många i HV, väldigt allround och känner klubben sen tidigare. Förhoppningsvis kommer hans vinnarskalle bidra till att höja nivån ytterliggare! :smiley:

Jämtin har dock vässat till sin offensiv rejält de senaste säsongerna. Han kan mycket väl göra 15-20 mål denna säsongen.

Ledin-Hrdina-Jämtin funkade ganska bra 2007/2008 så Davidsson mellan dem kan också funka väl

Min första tanke också. Att det var nått slags skämt… Men sen började jag skratta ett ondskefullt skratt. MUHAHAHA. En kille som man hatar i alla andra lag men älskar i sitt eget. Välkommen hem! Svinen återförenas!!!