OT. Behöver ju inte betyda något mer än att dem vill fronta sin kapten.
Freijd vill ha semester. Han har stämplat ut ![]()
OT. Behöver ju inte betyda något mer än att dem vill fronta sin kapten.
Freijd vill ha semester. Han har stämplat ut ![]()
Nej faktiskt helt ointressant, man har valt att samarbeta med Craft som huvudsponsor för dessa videos och inget annat.
Välkommen Nikola! ![]()
Det känns helt rätt tkr jag även om jag gillar Tedenby
Träffat person med väldigt god insyn i Malmö Redhawks.
Frågade honom om Pasic.
I medgång är det en underbar kille att ha i sitt lag. I motgång, not so much.
Inte den som går i bräschen vid fysiska prövningar.
Inte den bilden jag fått av honom och tror inte
skulle plocka in en kille han känner väl som är smålat och halvtaskig inställning när det börjar gå emot.
Håller jag med om. Detta är dock en person som rör sig i Redhawks omklädningsrum. Får hoppas att han är bitter och att det är därför han sa så.
Nu har jag bara spelat juniorhockey med Pasic, men beskrivningen du har fått stämmer verkligen inte överrens med den Nikola jag är uppvuxen med. Mycket kan ha hänt på 7-9 år dock antar jag…
Däremot känns de som sån grej inte ändras hux flux men jag kan absolut ha fel. Samtidigt om han brinner för HV som han verka för han betona rätt färger i intertvju så kan de ju få 1 att anstränga sig ännu mer.
Precis.
Han var alltid taggad till max förr både inför och efter match, oavsett om det blev 10-0 eller 0-10. Har svårt att se honom hänga läpp. Kanske kan se om jag kan få tag på honom och se hur taggad han är!
Glömt Davidsson? Kungarnas kung på ta in puck mm.
1 poäng på 7 matcher och -6 i ± statistiken.
Tycker inte att han har inlett HV71 sejouren övertygande direkt…
Tråkigt. Kunde ha blivit (kan fortfarande) en habil vattenbärare i många år.
Han blev iaf inte en klassik högavlönadbärare i HV som tur är. Men Björn hade noll koll här konstigt nog.
Det tror jag är alldeles för tidigt att uttala sig om, skulle inte bli förvånad om Pasic slappnar av och hittar sin plats runt jul.
Härligt att folk redan gett upp om ett nyförvärv efter SJU matcher, i ett lag där samtliga är under isen. Han är ung och har sjukt mycket hockey i sig. Så lite tålamod kanske?
Det förbjudna ordet ![]()
Inte alls gett upp, men däremot tycker jag man ska ge speltid efter resultat, han hade i princip -1 per match i 5 vs 5, klart sämst av alla under de första 6 matcherna, och då tycker jag man ska matcha honom försiktigt ett tag och låta honom växa in i rollen. Kanske bänka en match så han får fundera på vad som går fel…
Jag är ganska mycket för att anpassa litegrann efter vad som händer och skruva försiktigt på reglagen … ![]()
Men han gjorde ju många mål mot HV förra säsongen väl och ser då och då riktigt bra ut , så helt klart ska han ha fler chanser …
Man måste få kritisera utan att det betyder att man är hatisk, har gett upp på eller inte är en riktig supporter. Pasic har varit riktigt dålig de första sju matcherna och har hittills varit en dålig värvning. Där talar statistiken sitt tydliga språk. Det betyder inte att han inte kan bli bättre och att man då ändrar uppfattning.
Har för mig att han inte alls har en skyhög lön utan helt ok kontrakt.
Personligen tycker jag man ser mycket bra av Pasic, han driver upp pucken bra och får allt som oftast med den in i zon istället för att bara dumpa ner den. Tror vi ska ge honom lite tid.
Med det sagt så är den tredjefemman väldigt uddlös just nu men det känns som att det är lätt hänt när man spelar med OSL som alltid jobbar yttersida och längs sargen.