Enligt Johans Svensson så letar Stillman överallt.
Men ingen lär vilja komma till HV71 som har lite SHL klass. Är ju inte bara Hv som letar spelare så att de ska välja Hv ser jag inte på kartan.
Enligt Johans Svensson så letar Stillman överallt.
Men ingen lär vilja komma till HV71 som har lite SHL klass. Är ju inte bara Hv som letar spelare så att de ska välja Hv ser jag inte på kartan.
Jo en sak. Pengar
Jaha det blir kontinuitet rakt ner i HA. Dagens intervju med Stillman i Aftonbladet inger inte något hopp för den fortsatta säsongen. Blomman är toppen och ingen kontakt med AP20.
Låt LHC ta han vi har ju Blomman det trumfar allt..
När hade ni tänkt lösa detta? Ni säger ju att ni ska det och då är det knepigt att ni förlorar match efter match och säger att ni ska lösa det. Jag förstår inte när detta ska ske när ni gör allt ni kan för att det inte ska lösa sig.
Dom har ju en tydlig plan. Och dom jobbar stenhårt.
Stille, hör av dig till Kalmar.
Hämta hit Eddie Levin permanent.
Tror att Stille borde kika på AHL lite extra. Finns ett brett utbud där och finns nog rätt många som kan tänka sig lämna. Vet inte alla free agents men finns kanske något intressant där. Annars får han väl ge sig på något lag och fråga. Antar dock att han redan har gjort detta tyvärr.
Ligger säkert redan i någon annan tråd. Kommer inte fram till mycket här.
Vänligen avgå. Omgående.
Tack på förhand.
Ok Stillman, vad vet du som vi andra inte vet??
Nu hoppas man ju ännu mer att Björn är tillbaka snart
Nej?
…
Nja
Nej nej nej!
”– I Victor får vi en användbar och smart center som både ta ansvar i defensiven och vara ett hot i det offensiva spelet. En spelare som gjort en spännande resa i sin hockeykarriär via division ett och hockeyallsvenskan. Det ska bli intressant att se honom i vår miljö, säger Fredrik Stillman, tf General Manager i HV71 till klubbens hemsida”
Ledningen letar med ljus och lykta efter den spelartyp som faktiskt kan prestera i ”vår miljö”. I princip inga tidigare försök har fungerat så pröva nytt. Ett annat förslag kanske vore att ändra miljön kring spelarna?
Stillman ”has turned to the dark side”. Sen ett bra tag tillbaka. Han är mysig. Man vill att han ska fixa detta. Rädda HV. Men. Icke. Han är en större del av problemet än ALI är. För folk tror att Stillman vet vad han håller på med. Att han har koll på hockeybusinessen. Alla vet att ALI har noll koll. Att hon är verksamhetsfientlig och farlig genom sin totala inkompetens i alla avseenden av betydelse för att driva en ishockeyförening.
Men folk (och även sponsorer) tror fortfarande på Stillman. Han är det fullständigt inkompetenta HV71s alibi. Man skickar fram ho nom eftersom han ”är mer HV än någon annan” och eftersom ingen annan har ”ett större HV-hjärta än Stillman”. Han får fronta allt sånt som ingen annan i HV kan nånting om - hockey.
Bara ett problem; Stillman är passé. Före detta. Allt har sin tid. Stillmans tid tog slut i början på 2010-talet.
Detta är ju oerhört ledsamt förstås. När någon ”från insidan” och som vi ändå hoppades på, är en av de som är mest inblandade i att styra skiten rakt ner i avgrunden.
Ingenting räddar HV71.
Hahahaha, ja det var roligt, det är VERKLIGEN kul att se spelare i ”vår miljö”.
Fast måste jag välja tar jag hellre Stillman före Liljander alla dagar i veckan.
Ja. Men det säger ju i princip ingenting.