Från iphone, längst ner står ”Början”. Samt kan dra för att spola. Men vill ha den funktionen utanför.
Hmm skumt, ser inte ut alls så hos mig men kör på en Android platta så
Sen att det boooorde funka att starta programmet från början, så man inte råkar se live resultatet av misstag…
Dom kanske skulle snegla på Viaplays app som jag tycker funkar bra.
Ser i princip alla matcher med ganska ordentlig fördröjning, då kl 19 innebär kvällsmat, nattning, diska osv. Ett bra tag fanns det ingen möjlighet att “se från början” i Cmore-appen, utan man fick stänga av ljudet, hålla handen för skärmen på surfplattan, starta matchen live och spola tillbaka. Sen om man ville casta till TV:n senare så spolades alltid matchen fram till realtid och man blev spoilad iaf. Efter ett tag lärde man sig att göra samma procedur på TV:n som med surfplattan. När sen “se från början” dök upp blev det enklare, förutom det att när man börjar casta en sändning som inte ligger live till TV:n så hamnar man alltid live iaf. Sjukt dåligt! Så det var inte smidigt med Cmores app heller, men om TV4Play är ännu sämre ser man ju knappt fram mot säsongen längre. Hur jävla svårt ska det vara att göra en smidig app 2023.
Ni som är ICA-kunder kan nyttja detta erbjudande:
Börja streama hos TV4 Play och få rabatt! | ICA
Bara jag som uppfattar det som att Gotlands-matcherna inte kommer att sändas på Cmo… TV4-play?
Hittar dem på Jp dock Djurgårdens IF - HV71 – Jönköpings-Posten.
Jag kollar nästan alla mina matcher med fördröjning.
Det har alltså blivit sämre och dyrare. Fyfan vilket skit-företag. Blir till att segla de sju haven igen alternativt skita i det helt.
Dessutom kan jag inte använda skiten ändå för man måste vara folkbokförd i Sverige vilket jag inte är. Så en svensk som bor i utlandet kan alltså inte se SHL alls…
Alla matcher i Visby sänds också via Expressen om man råkar ha de
Då måste det vara något som TV4 Play infört på sin app. Jag hade inga problem med varken CMore eller Viaplay under två år som jag var utskriven ur Sverige.
Har du testat med en VPN? Skit att man ska behöva ta till sådant (om man inte tar fulstream).
Har också gått fint med cmore tidigare men då har jag varit skriven i sverige. Nu när jag loggade in på tv4play så ville de jag skulle verifiera med bankID att jag bor i sverige.
Testade med VPN men de känner systemet av och blockar. Ska skriva ett arg mejl och fråga hur fan svenskar utomlands ska kunna se SHL. Inget annat land sänder ju det.
Har för mig att det var nån amerikansk (kanadensisk??) kanal som sände shl för nåt år sen.jag fick kolla på den kanalen under slutspelet när c-more strulade för mig.
Kanske bara var slutspelet dom sände iofs.
Rätt sjukt att jag pröjsade för c-more men ändå fick köra iptv…
Nu vet du varför priserna går upp för abbonemangen, det är för att vi ska få lyssna på alla dessa visdomsord om hur fina frölunda är.
Hoppas det blir klart innan säsongen börjar,
Annars menar han att jag ska nöja mig med mobilformat eller platta då typ🤯
typiskt svar från en rookie och okunnig. Det var säkert inte ens en riktig människa… vi skiter väl i om denna chatbot sätter “sina pengar” eller inte. Fuck it. lös det. babble inte skit.
Helvete vad jag avskyr TV4, sämre än allt dåligt, som att få skavsår mellan skinkorna och man trillar i döda havet…
Precis, hur svårt kan det vara? Kan andra så kan väl de också lösa det.
Hade detta varit fotboll hade dom redan förlorat rättigheterna 8ggr…
Tja, dom hade ju chansen att lära av lösningarna i C mores app men den slängde dom väl i soptunnan så fort dom kunde… man hade ju med fördel bara bytt färgtema och namn på den appen och skrotat nuvarande TV4-appen istället.
Nope, gick inte att se från början. Iaf inte om man inte har Apple-tv. Sååååå dåligt.