Tråden om: Cmore Sport och TV4

Jag har sagt upp mitt parabolpaket med allente
Jagbävar för vad som väntar med tv4play om 2 veckor

Är det skillnad om man castar skiten från webben? Funkar ju att se från början i webbläsaren iaf.

Ja från webben är ju upplevelsen ändå helt okej. Appen i både telefon & tv är ju skitkass. Hur svårt ska det vara?

Jag kan “Se från början” i appen i telefonen. Appen i TV´n har dock inte det alternativet.

Det går inte spola tillbaka i live-sändningen i någon av apparna.

Vill man spola fram går det oändligt långsamt.

Som sagt det funkar i webbläsare. Så det är ju en variant att köra den där och casta till TVn. Iaf tills de fixat apparna.

Skriv och klaga så länge iaf.

1 gillning

Hur gör man för att hitta gårdagens match? Tänker på tv4-appen. Är jag dum i huvudet?

Möjligt, ska dock inte behövas

Går att klicka sig in på en SHL-flik

Är det en iphone? På android såg jag ingen “se från början” igår :frowning:

Vilket icke-svar, det är han som jobbar på tv4, “vi får hoppas”…

Han borde vara pank nu då?

1 gillning

Såg gårdagens match i arenan men sett en del studio i efterhand på TV4 play.

Måste säga att nya studion kändes naken och väldigt konstig visuellt. Två höga barstolar, ett lägre minibord med vatten. Sanny med en fet padda i handen, Lena bredvid…

Fattar om dom vill skicka ut nån mer expert på match vilket är bra, men ge dom för bövelen ett bord i studion.

Vad är er uppfattning?

tack!

Jag är kass :wink:

kollar nu. Spännande!!!

Nä, jag håller mig långt borta från Iphone :sweat_smile:
En android, helt oflashig Samsung. Smart-teven vet jag inte hur den klassificeras. Teknisk analfabet.

Jag hörde av mig till tv4 med frågor och klagomål redan vid träningsmatcherna. Förutom ett automatiserat standardsvar har det varit noll respons. Väldigt svagt agerande och inte särskilt kundvänligt.

Nu är det ju så att jag och många med mig vill kunna följa hockeyn, så man är ju helt i händerna på dem.

1 gillning

om cmore var ett steg ner från gamla hederliga canal+ så är avgrundsteget ner till pöbel-tv4 något som gör att man vill slita sitt hår och avsluta lidandet.

Jag har så otroligt svårt att tygla mitt ogillande av tv4, det är ta mig fan det sämsta som finns.

Minns deras gamla fina silverlight-spelare :sweat_smile:

Innan dess kunde man väl bara dela länken rakt av :disguised_face:

1 gillning

Gör som jag, maila. Desto fler som gör det desto bättre.

Nu såg jag bara studion lite före och lite efter HVs match. Men jag håller med dig. Såg ut som kafferepsmys med Sanny och Lena. Även om jag gillar de båda personerna så, …nä men va fasen, det är INTE så en hockeystudio ska se ut.

Men vad kan man förvänta sig av TV4? SKRÄP rakt igenom. Allt, precis allt, har ju blivit sämre sen man skrotade Cmore.

2 gillningar

Nu håller de t.o.m. tummarna för det.
Kommer bli bra…

1 gillning