Tråden om: Forna HV71-spelare och ledare!

Ja, och framförallt William Karlsson i Golden Knights #71.

se, å ändå sipprar det unkna igenom…

Utveckla gärna…

att trots andra som gjort det bra i det numret så sipprar frögrens insats fram i sprickorna…

Och Jeppe Fast i Carolina!

Tack! Ja tillsammans med 71 så blev ju 47 och 21 ordentligt devalverade förra säsongen. Och inte för att man hade några känslor för 25 men den bör pensioneras pga uddlöshet :laughing: (Ja, jag är fortfarande bitter i omgång 40 av hockeyallsvenskan)

Det värmer!!!

Största 71an som dock saknar HV koppling: Malkin

Malkin är för tusan inte stor… har ju inte ens spelat i HV :unamused:

Som du själv ser så skrev jag att HV kopplingen just saknas där :wink:

Lyckades inte infoga bilden så jag får skriva lite själv… (Nej jag har inte faktagranskat)

Fun Fact
Kevin Fiala Born on 22 (July)
On the 2/2/22
He had 2 shots in the second period
Finnished with 2 point
for his 22 point since Nov 22
This was his 22nd 2 point game since turning 22
He is the 22dn player in NHL history from Switzerland

Erkänn att detta ligger ganska högt upp på onödighetslistan över onödigt vetande!

Fiala bra!

:wink:

Snittar nu nästan 1 poäng per match i Almtuna. :open_mouth:

Alltså vilka tider det var förr :smiley:

youtube.com/watch?v=ANaSl3a1Mi4

Är tveksam på den bedömningen Anton B. Förhoppningsvis får du komma till HG nästa år och inse att du har fel.

expressen.se/kvallsposten/s … som-finns/

Går tungt för Didrik Strömberg efter återkomsten till Timrå. Långtidsskadad redan vid övergången, premiär i november med bakslag. 11 matcher senare har han nu fått en ny skada och beräknas vara borta säsongen ut…

Gillar Didde, men med facit i hand var det tur att han inte ville följa med ner i allsvenskan.

Lite konstigt resonemang. Den senaste skadan uppkom efter att ha fått ett slagskott på sig i matchen mot Leksand, det hade ju aldrig hänt om han spelat med HV i HA. Sen kan han mycket väl blivit skadad ändå, eller inte. Det går aldrig att veta.

Undrar vad Timrå tänker kring att de precis släppt iväg Bohm till oss. Transferfönstret är stängt och man är nu en defensiv back kort.

Självklart förstår jag att den senaste skadan är en ren tillfällighet och otur. Jag syftar mer på att hans frånvaro initialt blev avsevärt mycket längre än beräknat och med flera bakslag.

Lite samma sits som med David Ullström då…

Jag är glad att vi inte har kvar Strömberg. Och jag hoppas verkligen inte att någon får för sig tanken att ta tillbaka honom, oavsett liga vi spelar i. Som jag sagt tidigare så anser jag att han fick ”ikonstatus” endast på grund av att det inte fanns någon annan i ett i flera år oerhört profilfritt HV.