Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Ser inget fel i Wennlund agerade på isen.
Och beskrivningen av vad som hände på isen som Deilert /Aftonhoran presenterar gör att jag inte vill döma Wennlund för vad som hänt efteråt utan att veta mer.
Men är det som de säger så håller jag verkligen med om att det är svagt.
Ett Mail, sms, ”Hej Sorry, hoppas på snabbt tillfrisknande”…

Hoppas de kommer på 12e plats i 10 år framöver och sen åker ut

Jaha! Så det var där han hamnade!

5 gillningar

En stor skillnad är att Emil Larsson tacklar både Sundh och Hjalmarsson utan ett föregående bråk. Han kör på dom, avslutar (troligen) bådas karriärer och sen hör han inte av sig när det uppenbarligen tog jävligt illa.

I det här fallet är det ett slagsmål där Deilert, innan han faller till isen, matar uppercuts på Wennlund. Visst kan man fortfarande höra av sig när det framgår att det tagit illa, men Deilert är knappast oskyldig till att det blev bråk.

1 gillning

Man kommer ju inte gråta den dagen någon sänker Larsson, det kommer man inte.

Som jag sa jag lägger Inge vikt på själva förehavandet på icen, bara efteråt då jag tyckte de var lika dåligt av Wennlund som för Emil att inte höra av sig

Deilert är ju SJUKT aktiv i den där situationen, tråkigt att det blev så illa men man kan inte skylla på Wennlund där

2 gillningar

Precis, Deilert hade gjort exakt samma sak om han kunde.

Ja man får en rätt annorlunda bild av det när man ser videon, jämfört med i AB där det låter som att MW brötar in fullständigt i situationen.

1 gillning

På tal om Biltema har ja sett Fredrik Stillman där och även på andra ställen i stan. Kan han ha problem med bilen, ute efter en ny grill eller har han hemligt möte med Nubben på tag själv lagret.

6 gillningar

Farsan såg Niklas Hansson och Dammis stå och prata med varandra inne på Ica idag. Undrar om det kan betyda något…?

Han har kontrakt med Zug till och med säsongen 25/26, så det betvivlar jag.

Ja det har du rätt i ser jag nu. Måste vara i stan av annan anledning då.

Han gillar förmodligen Dammis så himla mycket, en anledning så god som någon :blush:

Gunnarsson till tappara eller ilves

Nu är Adam Almquist klubblös igen. Snart börjar spekulationerna om Adam till HV igen.

Han ska aldrig sätta sin fot här igen!

5 gillningar

Skall bli intressant att se vart hans karriär tar honom, vilka länder eller för den delen föreningar som kommer ta emot han. Hoppas verkligen HV aldrig mer pratar med han.

2 gillningar

Lär ju bli utomlands tills pension. Om inget okänt kring kontraktet i Ryssland framkommer (med starka bevis)

1 gillning

Eniga med er.