För att det är fakta. Almqvist kommer aldrig spela i HV igen. Förutsatt att man som förening inte är villiga att skämma ut sig själva, tappa sponsorer och framförallt supportrar. Nu vet jag inte om han har kvar sin jävla skurk till agent men man borde dessutom undvika allt samarbete med honom framöver!
Vet att han har kontrakt men tar gärna hem Moverare också!
Kul att han väljer att komma hit. Jag gillar Lias jättemycket och hoppas han återkommer medans krutet är torrt.
Hoppas att Lias kommer i år…
Word!
Moverare är riktigt bra
Hade gärna sett honom i vår backsättning.
Nej, det är inte fakta. Det är din åsikt/förhoppning. Men whatever, jag sa det jag ville säga. Framtiden får utvisa vad som händer.
Lias, Borgy, Moverare & ev Strålman. Hade jag aldrig klagat på Nubben en enda gång till.
Martinssons intervju får en att inse att Tikka var kanske inte så dålig värvning ändå. Bra att få in lite attityd och storlek på forwardssidan. Måns och Herman är ännu för snälla.
@Quila , i och med att JP fick kontakten med Lias att låta bra, har sannolikheten att han spelar här nästa säsong förbättrats något?
Den va la gratis shavon.
Sen på bollen med William Karlsson är klass rakt igenom. Även talet som tv-folket inte gillade var riktigt karismatiskt. För fan, när man vinner Stanley Cup bör man få visa lite riktiga känslor!
WK71 Forever!
Det handlade om att det är olagligt att använda f-bomben i USA. Talet direktsändes. Således är det åtalsbart att göra som WK71 gjorde. Så det var nog mest med omtanke om honom som de snodde micken…
Jo visst, har sett det i flera idrottssammanhang i direktsändning, där de inte kan “peepa” bort det innan det sänds. T.ex. i boxningsringar osv.
Fortfarande väldigt förlegat och tråkigt.
Grymt. Vegas är en hockeystad.
WK71 bara studsar innan slutsignal…
Sen kolla denna compilation:
https://twitter.com/GoldenKnights/status/1670836146530840577
Vegas har väl alltid varit en hockeystad?
Tikka och låt oss inte glömma Åke Stakkestad🤩
HV har en jättefin kontakt med flera HV-killar, däribland Lias. Hult var väldigt noga och duktig med att hålla kontakten och det är på det spåret Nubben fortsatt. Intervjun i sig påverkar inte, men att Lias förstaval i SHL är HV är en icke-fråga som jag tidigare skrivit
Plockar man inte in Önerud nu så är man dum, han lär göra det minst lika bra som HH. Dessutom så får han ju även chansen att visa att han inte är slut som hockeyspelare nu när han äntligen är skadefri.
Jag ser gärna Örnerud i HV men jag utesluter inte att det finns bättre alternativ på marknaden.
https://www.instagram.com/p/CteZ24FJELf/
Hade inte haft något emot att plocka in King Erik som “skills coach”, hade varit en mycket bra värvning
Också kul att se två HV-tröjor hänga där på väggen!