Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Ryktet bekräftat
nybergs

45 gillningar

Helt underbart! Då är det alltså sant att HV fostrade Bedard kommer tillbaka. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Nättinen klar för Ilves för övrigt.

2 gillningar

haha, den enda Bedard “grejen” som fick mig att skratta till lite. Men borde sett den komma efter allt jävla tjat om Nybergs :smiley:

2 gillningar

Givet med en tröjhissning i Garden den dagen Chonnor Bhedardh lägger skridskorna på hyllan.

6 gillningar

Kanske läge för en egen tråd om HV-produkten Bedard? Känns ju givet.

4 gillningar

Jag har sagt det förut och gör det igen, blir det strejk/lockout i nhl räknar jag med att Bedard kommer hit och lirar, vi är det enda europeiska laget han varit i tidigare så vi borde ligga bra till om möjligheterna till spel i nordamerika är stängda.

Och nej, jag är inte ironisk nu.

2 gillningar

Inte visat intresse för Sandberg tydligen .

Han, William Karlsson och Kevin Fiala…

Hygglig trio.

3 gillningar

Jävligt bra kvitto på HVs ungdomsverksamhet!

1 gillning

Blir det lockout -26 så lär ju SHL tyvärr göra samma ställningstagande som sist. Alltså inga NHL-spelare på korttidskontrakt.

2 gillningar

Ja, rätt idiotiskt tycker jag. Känns lite typiskt tråkigt svenskt faktiskt.

3 gillningar

Vem var det som sa att Sandberg var klar?

2 gillningar

Till slut kommer Bedard-tugget bli en allmän sanning så när vi står där under lockoutsäsong och Bedard INTE kommer hem till Jönnet så kommer vi vara superchockade och besvikna.:sweat_smile:

7 gillningar

Enligt Höken så finns det ingen kontakt mellan HV och Svampen. Men enligt ett par på forumet ska han va klar, vem ska man tro på? Fortsättning lär följa. Den som lever får se!

1 gillning

Madhawk sa ju ändå inte att han var klar för något annat lag, och bara att HV inte visat intresse ännu

Känns märkligt att de inte har visat intresse. Kanske HV inte är ute efter en 2:a center utan bara en forward alltså en 1:a Center och ha OFM som andra center? Kan faktiskt vara fallet.

Sandberg är oavsett inte center.

Killen kan spela C men om han föredrar ytter så tror jag HV är ännu mindre intresserade av honom. Tråkigt

Kom igen Abbot hugg på Sandberg!