Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Hörde i dag att Bengtsson vill hem till Jkpg inför 25/26 Mkt pga hela familjen mm vill komma varandra närmre sen hans svärmor gick bort. Bengtsson ersätter Fisken som 3e center hade varit oki tycker jag. Ett kontrakt på säg 2 år med Hv. Sen kanske Hv tänker helt annat och mkt kan säkert ändras.

8 gillningar

In med han nu istället det går alltid lösa saker :star_struck:

Isf inför 25/26?

Precis borde skrivit det och ändrade nu :blush:

Anton hade varit en drömvärvning. Är otroligt uppskattad och populär här nere i Ängelholm. Han är ju toppklass i SHL på den positionen/spelstilen han har. Väldigt gedigen och en ledare som leder starkt med sitt driv och arbete på isen. Vet även att han har tagit kliv utanför isen, i och med sin kaptenroll (fått mycket stöd av Everberg), och även där växt till sig rejält.

4 gillningar

Abbot gillar han som fan med. Men vi får se. Källan är riktigt bra men allt handlar om vad Hv vill.

4 gillningar

Spännande!
Hade ju inte gjort något om det gick att trolla och lösa nu(förmodligen inte realistiskt alls)
Då hade till och med jag andats lite optimism att vi åtminstone skulle hamna på säker mark.

2 gillningar

Bengtsson har utvecklats ordentligt i Rögle där han verkligen fått chansen. Han ska få ett C och spela topp 6 om han kommer hem.

Tycker inte han ska ta rollen som 3c …
Antingen forward i Lina 3 eller centra 4de.

1 gillning

Varför centra 4e i Hv. Han är en toppspelare i Rögle. :thinking:

1 gillning

Han spelar forward i tredje i Rögle., oftast

2 gillningar

:yellow_heart: :blue_heart:

30 gillningar

Så jäkla vackert :brown_heart:

2 gillningar

Ha, kent. han var så kass. slut på meddelandet.

2 gillningar

Jag saknar Nicholas Shore. Jävla kanonkille.

Vem?

Den enda förstecentern av värde vi haft på länge.

2 gillningar

Herman Liv vann i sin seniordebut med 3-1 mot Malmö. Kul!!

17 gillningar

Man blir glad för Hermans skull men hatar att Örebro vinner.

2 gillningar

Hört att det regnat svavel i Sundsvall sedan i somras.

1 gillning