spännande!! kanske något roll i ledarstaben? materialare? tryoutkontrakt? fan vad nyfiken man blir!
Jag kommer spendera hela dagen imorgon i HG (i ett konferensrum visserligen) men jag ska hålla ögonen öppna.
Började ju bra med att jag såg en ryggtavla i A-hallen med nummer 11 på sig.
Det visade sig vara nåt j-lag…
Sist jag träffade Simon så är han väldigt motiverad. Har hållit igång hela sommaren så han är redo för vad som erbjuds.
Har strålman tackat nej?
Ryktet säger att han kommer pensionera sig. Stod att läsa i seriösa rykten tråden så antar att det finns nån slags substans.
Hade heller inte tackat nej till en Önerud i fysisk gott slag. Hade varit lite roligt att få tacka av honom en tredje gång
Egentligen var väl hans många skador hela anledningen att han inte erbjöds nytt kontrakt från början. Nu verkar han ju va skadefri och motiverad så varför inte liksom.
Jag funderar på om Mattias Remstam är den enda spelaren som vi värvat från lägre divisioner som verkligen lyckats i HV. Falk och Åkerman gjorde ju också väldigt bra ifrån sig, men de var ju båda en bidragande orsak till att ZAIK gick upp till elitserien. Men när vi värvar osäkra kort blir de ju ofta skadade, det var väl en för några år som inte ens spelade en enda match. Vi har ju egna produkter som ibland försvinner från klubben t.ex. Heikkinen.
Andreas Borgman och William Karlsson var väl skapliga med. Skulle väl säga just Borgman var ett osäkert kort som lyckades.
Ah men snackar vi division 2 så är nog ingen i närheten. Ingen som har mer video på Remmens tid i HV? Finns allt för lite, nästan inget, på YT.
Andraformationen i lag syd Inte HV men ändå HV spelare Remstam måla i nån av perioderna har jag för mig.
Elitserien allstar! Det var inte igår. Ganska fjantigt match eftersom ingen bryr sig om att vinna men lite kul grej ändå
Hade gärna bytt ett par landslagsuppehåll mot en vuxen tv-puck runt jul (jvm) om man ska ha en gimmick. Efter ett par år hade det kunnat bli hatmatcher.
Helt rätt, borde räknat med dessa två och även vår sista SM målvakt, som nu finns i ZAIK.
Tycker det var ett roligt initiativ med All-star match ändå. Det känns spontant som hockeyligan var lite mer på tå i början på 00-talet med alternativa namn, stjärnmatch etc. Kan sakna den tiden lite. Nu är allt väldigt generiskt på något sätt.
Ledarhjälmen! Varför kör man inte det längre? Lite kul grej. Var det spelarna som inte gillade det eller publiken?
Spelarna för de blev en lätt target på isen.
Jonatan Davidsson på korttidskontrakt med ZAIK, september ut. Blir säkert succé, kommer säkert sluta med att han lirar i deras förstalina och slutar topp 10 i poängligan. Suck.
Han passar in där. Bra fart på rören och tyvärr trabbad av HV-sjukan som alla andra.
Ja då kommer han bli en superstjärna…