Svarar mig själv: Hittade en nästan 3 år gammal artikel i JP där han säger att han vill stanna hela karriären i NHL. Men den här skadan kanske kan ändra på det.
tror han har varit tydlig med att han vill avsluta i NHL, rätta mig gärna.
Skadan kan såklart påverka hans vara eller icke vara i NHL kanske till och med karriär.
Sen är det en ganska läskig nackskada han råkat ut för. Min känsla är att den var karriärsdödande.
Forsberg alltså, fan så bra han är. Kommer vinna poängligan i år garanterat!
Svårt att förstå att nån kan tokdominera så i HA för att sen inte ens platsa i shl laget som låg näst sist.
Ortio till Ässät!
Det tog alltså drygt 14 minuter för Foppa att göra sin första poäng för björklöven i årets HA. Undrar hur många han slutar på…
Det här med att Foppa inte höll i SHL stämmer inte riktigt. Första säsongen gjorde han 17 mål och andra säsongen 15. Inte så illa för att spela i ett bottenlag. Jag minns att många klagade på Ejdsell också när han var här, trots att han gjorde på 20 mål.
Jo, hade hellre sett att man hade petat tre andra spelare och behållit Foppish
Jag tycker Foppish förtjänar en riktigt rolig säsong i HA med Björklöven istället för ännu en ökenvandring med HV i SHL-ångest-botten.
Problemet är väl att Foppa var den enda vi hade av värde. Inget vill ha våra övriga oönskade forwards.
Älskar Foppa, människan Fredrik och inte minst skottet. Hockeygodis! Kollade Björklöven nu och visst passar ett lägre tempo honom bättre, för han ser riktigt tung och seg ut i åkningen. Tror HA är ligan där han ska vara.
Ja, det är väl Foppa och Lindbäck som andra lag ryckt i… Lindbäck har ju ändå bevisat att han är mer än kapabel att leverera i HA tänker jag:
19/20: 25p
20/21: 37p
21/22: 32p
Men nu börjar jag bli sjukt OT
Oavsett, var riktigt kul att kika på Foppa idag. Jag kommer garanterat att gå på en och annan Löven-match här uppe för att se honom lira
Jag måste ändå fråga er som menar att Foppa håller för shl: i vilket lag håller han för en 1- eller 2-lina?
Snabbt svar av Bengan.
Haha verkligen tror han kommer spela i HV nästa säsong. Vet han vill hem. Men vi får se.
Syrran träffade honom efter träningsmatchen förra veckan, och han bekräftade att han kommer hem då.
Sen kan det nog rinna mycket skit under broarna innan vi är där.
Be syrran fråga om det även gäller i HA
Som sagt, skit under broarna
Martinsson med en klassisk tavla idag, synd han höll på den till idag…