Tråden om Fredrik Stillman

Hear, hear!

Lätt att bara komma ihåg de senaste säsongerna. Överlag tycker jag Stillman har skött jobbet exemplariskt. Hade gärna sett honom kvar på posten nu när vi får en ny tränare. Bara att hoppas att han får en ny roll senare.

Viktigt att inte glömma bort stillmans roll en dag som denna. Han överskuggas naturligtvis av nyheterna om Kapten, men ingen skugga skall falla över stillman och hans betydelse för HV71. Självklart skulle stille vilja lämna skeppet med lite mer styrfart, men vi får hoppas att han kan vara med å bidra även i framtiden.

tack Fredrik!

Tack Stille för din del i HV71´s framgångar. Det ska inte hamna i skuggan av senaste årens problem och turbulens. Jag önskar dig all lycka till i framtiden.

Vad ska stille göra nu då? Backtränare? kanske hade varit något.

Skillman ska ha all heder och all cred för allt han gjort för Hv Det var han som med sin fingertoppskänska fick ihop lag som varit ett av Sverges bästa under 00 talet. Tack Stille!

Bara att lyfta på hatten och stämma in i de senaste talarna.
Stillman har, sett till hela sin tid som sportchef, gjort ett väldigt bra arbete.
Visst, de senaste säsongerna har inte varit så bra men frågan är hur mycket ansvar där som ska lastas på Stillman. Jag är inte insatt i vad som sker bakom kulisserna. Men det är i dagsläget sak samma.
Jag hoppas Stillman kommer fortsätta inom föreningen och att det finns någon plats för honom när han känner sig redo.

En gigant och legend lämnar föreningen Hv71 och har varit starkt bidragande till SM-Gulden, både
som spelare, tränare och som sportchef.
Kul att dörrarna står öppna om en vill tillbaka och det tror jag nog om jag känner en rätt.

Stort Tack, Fredrik Stillman.

[size=150]Forza #14 Fredrik Stillman[/size]

Tack för allt Fredrik.

Ingen kan signa nyförvärv under 9 säsonger utan att göra några floppar men dom är ändå lätträknade jämfört med alla toppar han har skrivit in i klubbens historia.
Jag tycker det är riktigt tråkigt att Stillman slutar, det som gör att jag ändå får känslan av att det här blir något positivt är dom som ersätter honom.

Jag har haft glädjen att följa honom både som spelare samt sportchef & det är jag tacksam för. Vilka minnen!

TACK!

Härligt å se Stillman forsätta inom HV org och som assisterande tränare igen.
Vad kommer bli han prio uppgifter som ass?
antar Olausson coachar backarna + boxplay som förut och Stillman forwards + PP ?

Har inte Johansson hand om forwards? Eller är det jag som missuppfattat? Eller så delar dom, vad vet jag :slight_smile:

hv71.se/artikel/55562/

Stillman som assisterande. Det kan säkert bli bra, Desto fler desto bättre. Efter alla år som Spelare och spelarvärvare så får han nu se spelarna på isen hur dom sköter sig och kommer troligen ha en del att säga till om eller? Angående backsidan, är det Fredrik som ska träna dom eller kommer Stille ha ett finger med där?

hv71.se/artikel/56344/

Glädjande att se Stillman tillbaka med sin unika humor.

Forza #14 Fredrik Stillman

Tack för allt!

Bara att lyfta på hatten och tacka för allt och önska stort lycka till i framtiden.
Surt att det slutade på detta viset med Stillman, men precis som med Olausson var det kanske för det bästa.
(Detta säger jag med allt som skrivits i tidningen som enda källan)

Stillman har alltid varit en favorit! Man undrar ju vad som hände… Stort lycka till och tack för allt du gjort för Hv!

Det går inte att komma ifrån att det känns väldigt sorgligt på vilket sätt Fredrik Stillman nu lämnat HV71 - klubben han visat sånt hjärta för. Man hade unnat honom ett helt annat avslut. Hans tröja i taket i Kinnarps Arena hänger där som ett bevis för hur otroligt mycket han betytt för HV71 - och framgångarna som ledde fram till fyra SM-Guld. Låt oss aldrig glömma det!

Tack Stille!

Bara att instämma med föregående talare. En ikon som har betytt otroligt mycket för HV. Hoppas att detta inte gett honom total avsmak för HV utan att vi kan få glädje av denna mans enorma kunnande och känsla på något sätt även i framtiden

Bara att önska Stillman lycka till i framtiden.Han har gjort ett fruktansvärt bra jobb i HV.Kanske inte alla gånger,men sett över lag.Månen har sina fläckar den oxå…Lycka till Stillman.

Enligt AB ska han va klar för KHL
www.aftonbladet.se/sportbladet/article21174982.ab

Vladivostok alltså… drog verkligen så långt bort han bara kunde. Om Nya Zealand haft ett hockey lag hade han väll dratt dit. Blir säker ett äventyr för honom iaf :wink: