Någon som fått svar på mail och isåfall hurdan respons?
Jag lyssnade på en del av poddavsnittet idag och noterade att det spelades in timmar innan Modo-matchen. När vi fortfarande hade hyfsat höga tankar om att vi faktiskt KUNDE spela ishockey. Innan de urusla prestationerna mot bottengängen Modo och Leksand.
Hade podden spelats in efter dessa två förluster mot bottenkonkurrenterna hoppas jag att målsättningen hade varit en annan. Men vad vet jag?
Då behåller vi Björn men sparkar Liljestrand! Vem det nu är?
Sluta raljera. Du fattar att det var en felskrivning.
Haha vet inte varför jag har så svårt med Liljander. Bytt ut honom till Liljestrand förut, skyller på hans finländska värvningar. Liljander låter inte finskt nog.
Synd att jag skrivit Liljestrand på lakanen jag skulle ta med till match. Strutsen jag målade blev fin i alla fall.
Bra där Bauerland, som tar mitt raljerande på rätt sätt.
Om inte Björns telefon går varmt idag till ostlandet och andra sidan atlanten och försöker jobba in nya j*vla backar - Borgman och Brännström. (Gärna någon FW/C där också så vi kan kasta ut Hansson och Tikka)
Den ska förhoppningsvis gå varmt till Luleå också och själv packa Engsunds saker och tacka för hans täckning av egen målvakt när Kaski smällde in 2-0 i game 7 mot Oskarshamn.
När han ändån är igång så plocka in Robban Ohlsson och signa säsongen ut kontrakt och hjälp AB förstå.
Det hade ju ändå varit rätt kul med en banderoll…styrelsen och Liljestrands inkompetens osv!
Förstår att Björn ”precis” har kommit. Men han måste ju se/sett hur Hv är.
Då måste prio 1 vara att rätta till skiten.
Förstår att det inte är så enkelt att bara.
Men något borde ju han hunnit med med tanke
på hur skiten ser ut!
Han har ju hunnit med en del redan tycker jag och noga analyserat läget gällande herrlaget.
Förlängt AB och varit tydlig med vad som är en högst rimlig målsättning efter att ha satt sig in i allting och gjort sin bedömning utifrån det.
Jag är mer orolig över hans omdöme och besluten han tar än över att det inte händer något. Faktiskt förvånad, trodde han skulle vara bättre. Kan ju inte bli sämre framåt i alla fall.
Tänk om nubben hade gjort exakt samma sak och sagt likadant i JPs podd. Den sågningen vi hade sett då hade inte varit nådig.
Monten kanske hade blivit bra år fyra, bara behövt lite hjälp och utbildning under några säsonger?
Lärde ungarna i skolan i dag att björnar går i ide. Kan vara något på spåren…
Vad har du åstadkommit sen du började???
Vad borde han gjort tycker du?
Inte så att han kom till dukat bord.
Inte förlängt med Blomqvist.
Han måste ju duka bordet och se till att vi har ett lag som är dugligt annars väntar ha igen
sparka tikka.
så länge tikka finns i jönköpings kommun, så är Liljander kent-dålig. Usel, sopkass. Och skall sparkas, omgående. Det enda som kan få honom att få vara kvar, är om han sparkar tikka.
Om vi klarar oss kvar nu ochbjag säger OM. Obekväma beslut måste tas som absolut kommer innebära förlust i kassan men vid klarat kontrakt så krävs nyq spelare men jag skulle oxå önska en riktigt erfaren coach som k8mmer in med sin synvinkel i många moment som kan ge blomman uppbackning i båset. Erfarenhet kommer man långt på. Jag klagar inte på blomman som persol men vill verkligen ha in en erfarenhet som pekar åt rärt håll. Hjälpa oss sätta ett 5vs5 till en början
Liljander kommer agera. Han har fått en tuff start, men tror han kommer ge oss ett par smällkarameller innan deadline samt att någon ryker och då kan vi börja bedöma honom på riktigt
Sitter du på några hemligheter