Nja där talar du emot dom uttalanden som gjordes från klubben.
Skulle det vara som du säger har man alldeles oavsett letat på fel ställe ur kostnadssynpunkt
Ändrat mig lite om Abbott faktiskt. Mycket positivare nu.
Mycket bra värvningar totalt sett, även om det tagit lite tid här och där, och verkar vara väldigt aktiv fortsatt.
Tror att han kommer göra allt han kan innan han flyttar till andra sidan Atlanten och att han kommer att göra det bra.
Tror också det är bra att vi skiljs som vänner då jag inbillar mig att vi kan ha nytta av honom även när han jobbar inom NHL / AHL.
Fan Abbott. Jag lånar upp på huset. Kastar alla pengarna på dig om du stannar ett år till.
Vår absolut viktigaste värvning.
Han verkar ha gjort ett bra jobb, hoppas de hittar en bra ersättare om han försvinner.
Om?
Alright, när passar kanske bättre?
Ja. Det är ju tidspress, inte många månader kvar.
Det hade givetvis varit bra att få in ‘rätt’ ersättare så tidigt som möjligt
Men jag sitter lugn i båten och känner mig tämligen övertygad om att Abbott kommer lämna över ett bättre lagbygge även om det dröjer.
Kommer Chris vara kvar till årsskiftet nu då eller har han redan städat kontoret?
Tänker att Björn får den tid han behöver och slänger ut Chris när han är klar.
Misstänker att abbot fortsätter med årets trupp, liljander hugger tag i nästkommande säsong
Det tror inte jag. Han börjar omgående. Sedan vore det brottsligt om de inte hjälptes åt, men nyansen sätter nog Liljander.
Jag hoppas och tror att Abbott kör på TILLSAMMANS med Liljander fram till våren.