Tråden om GM Chris Abbott

Nä det är klart, missade den detaljen i tidigare inlägg.
Tänkte bara höga nummer generellt.

Gillar Abbot. Hans karaktär behövs i Hv i nuläget.
Vem/vilka tror ni han vill sno från Rögle? Bengtsson?

3 gillningar

Kapla kanske? Rifalk hade man ju gärna haft.

Bengtsson vill ju hem till jkpg så hoppas. Hoppas på Abols med sen om han ej klarar sig i NHL.

1 gillning

Då måste OSL ut isåfall :grimacing:

Just det, det var ingenting :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

In, ut. Nu får han bestämma sig!

1 gillning

43 gillningar

Apropå intervjuerna på TV inför matchen idag. Kul att CA gillar inspirationscitat:

“Be patient with results, but impatient with behaviour.”

“What we permit, we promote.”

…och att AB är skeptisk till dem. Vilket inte hindrar CA att reta AB med dem. :smile:

9 gillningar

Det första skriver jag under på. Det andra är lite mer riskabelt eftersom det blir fokus på vad man vill undvika.

Ja den var lite kul :sweat_smile: Verkar finnas en viss kemi dem emellan ändå. Man var lite orolig för att de två personligheterna skulle krocka. Men Chris verkar känna sig trygg med blomman som tränare och varför skulle han inte göra det.

1 gillning

Nu är de dax att få in spelare som håller SHL nivå Chris!

Ja du Abbott, det blir verkligen inte enkelt men nu är det upp till bevis.

3 gillningar

Behövs två helst tre spelare klara nästa vecka. Vill se en ny tränare så snart som möjligt också. Antingen en etablerad som går in som huvudtränare medan AB får bli assisterande alt. någon som kliver in istället för Davidsson.

Att fixa vårt pk kan vara det som tar oss upp till ingenmansland men vi måste skaffa spelarna för det nu.

1 gillning

Två fw och en c och JD väck så tror jag det blir bra.

1 gillning

Dags att visa varför HV71 kontrakterade dig.

Det är väl inte bara tomt prat du levererar, Chris?

2 gillningar

Värva värva vääärrva!!

1 gillning

Höj nivån Esa, detta är sista gången jag säger till dig!

16 gillningar

tror Chris jobbar för fullt, tyvärr ligger vi inte bra till på marknaden och är inte så attraktiva utan får leta i den kvarglömda lådan som finns på badhusen där de samlar ihop gamla mögliga badhandukar och badbyxor, inte mycket gott man hittar där

2 gillningar

Jag blir så otroligt frustrerad över CAs professionalism. GE MIG NÅGOT! Ett livstecken, bara något som verkligen kommunicerar utåt att han är medveten om situationen.

2 gillningar