Klart han är medveten. Vi får se vad nästa drag blir.
Ja det fattar jag ju givetvis att han är. Min poäng är att jag vill att han ska kommunicera det med. Känns tryggare på något sätt.
Ja alltså man uppskattar ju hans professionalitet och att inte säga mycket utåt, men just nu hade det varit bra att kommunicera något. Tar iofs för givet att det kommer att hända saker men det kan inte vara tyst för länge heller.
Vad gjorde jag för fel?
Sjukt tröttsamt med kommentarer som inte innehåller nåt mer än att alla är skit. Du får gärna tycka det men ingen vill läsa det.
Ok, fattar. Missar jag en massa positiva saker med HV?
Jag är INTE mod och har ej avsikt att bli eller agera som de. MEN jag misstänker att dom vill att man framställer sina åsikter på trevligt och moget sätt helt enkelt. Att man tycker CA borde kolla efter viss sorts spelare och då ge exempel på spelare som är sån eller liknande. Bara ren gissning från min sida dock…
Du kallar Blomman för en skitcoch bla, han har ett omöjligt uppdrag med var du själv säger ett skitlag. Och vad vet du om vad Abbott jobbar med just nu? Han gör nog precis allt som står i hans makt för att rädda detta sjunkande skepp. Man kan kalla Blomman för en oprövad SHL- coach och att man hellre hade valt ngn annan.
Ni som efterspråkar kommunikation utåt. Varför? Vad har vi med det att göra. Lite räcker gott. Ska Abbot behöva uppdatera varje vecka? Nej!
Låt han jobba! Jag hoppas inte någon som inte gillar detta hos Abbott har klankat på Nubben ang detta? Då är det lika bra att hålla tyst. Men det måste väl vara två helt olika sidor som tycker till här? Han har noll skyldigheter till oss tills något är klart, punkt!
Jaha. Hejdå abbot
Neeeeeej!! så mycket för den långsiktigheten… Nu finns det i alla fall tid att hitta ersättare
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK
In me nubben😁
Jaha, vila i frid HV71.
Fy fasen.
Den nyheten var tung…riktigt jäkla tung…
??? Öh va
Vad ända in i filodegrullens inbakade bajsklutt!?!?!?
Fick bara en notis att någon går från HV till NHL. Inte ens i min värsta mardröm hade jag gissat på CA.
Orkar inte mer.
KUUUUUUUUKEN!!! FAAAAAN DET ENDA SOM VAR BRA MED HV 2024…