Inte bara målvaktssidan som är kass, annars håller jag med.
Hyfsat sannolikt att vi får tillbaka en Dikken ur form som knappt har kunnat träna uppbackad av en Lassi helt ur gängorna.
Så ja, vi har ett stort målvaktsproblem i mina ögon.
Hur många poäng är vi från säker plats innan Dikken hittar matchform nån gång i Januari kanske?
Så jag ser målvaktsproblemet som akut.
Plus allt annat med så klart.
Hoppas man går för Gliffen ett tag och kanske värvar nån mer. En topp 2 Center med mera…
Anton kommer vara kvar oavsett hur fan det ser ut… Det finns väl en anledning att det står i hans kontrakt att det även gäller i HA. Vi kommer aldrig bli av med honom…. FAAAN
Jag tror inte det bara är hans fel, men han är en del av problemet. Ny coach tack, det borde vara något som borde synas ny men å andra sidan är det något som ledningen i HV71 inte verkar fatta.
Inget är väl en människas fel, men denna individ bär en stor del av ansvaret för det här spektaklet vi ser och det är inte orimligt att tro att ett byte här skulle kunna ha effekt. Snälla, försvinn från vår klubb.
74 SHL-matcher nu med Anton som HC. Totalt 79 poäng vunna. Ett fantastiskt snitt på 1,07 per match. Fortsätter vi i denna fantastiska takt, landar vi in på 54 poäng. Räcker ganska säkert inte för att undvika kval.
Håller med till hundra procent. Tror tyvärr tillsättningen av Björn var den sista spiken i kistan. En GM som tycker att blomman är bra och håller detta haveri till tränare om ryggen samtidigt som han värvar Pasic, Rindell och Kloos och släpper AP och LaLeggia…
Allt detta under överseende av en inkompetent styrelse.