Avgå
Avgå i pausen är du snäll.
Vi kan nog stånga oss blodiga tills vi ser trippla tjurar på tröjorna…. Vad gäller denna fråga om Blomskys vara eller icke vara…… eh just det ![]()
Hoppas inte på någonting. Karlin fortsätter med sitt fördärv i MoDo i HA.
återigen avgå
Vad bra det går Anton!
Karlin är facit på framtiden.
Det som händer när man förlänger med sin HC trots att man är klappkassa.
Bye bye ![]()
Avgå!
Avgå.
Nu.
Föreningens sämsta tränare genom tiderna men han står nöjd och myser på bänken.
Herregud.
En kommentar på JP.
“Sluta att tjata om att sparka Blomman innan ni har ett bättre alternativ! Det spåret har vi redan testat. Det har ropats efter Puistola som fick sparken från FC Bern. Det har inte hjälpt ett klit! Dom ligger fortsatt näst sist vad jag förstår och varför skulle han vara ett bättre alternativ? Även om vi alla är frustrerade anser jag i alla fall att vi måste stå ut och ge ledarna allt stöd vi kan."
AJDOJADOJAODJAODK, fattar inte varför jag läser skiten när jag bara blir provocerad men kan fan inte låta bli.
Vi skulle må så mycket bättre av att ett spelarråd sammansatt av lagkaptenerna och en grupp ledande spelare sätter en idé än att Anton jobbar en enda timme till. Då kan våra ass bara säkerställa och hjälpa så de dom bestämt genomförs.
Spelarna måste ju vilja något mer än att konstant vara i botten och spela skit!
Finns det ingen stake i spelarna som ser skiten och går ihop och kräv att Anton sparkas!
Funkar inte det och spelaren hamnar i frysboxen så slipper de ju fortsätta skämma ut sig på isen och chans att lämna föreningen.
Blomkvist bör entledigas omgående , men måste följas att Liljander också sparkas då han är minst lika ansvarig för pågående haveriet.
Köp Osby och omplacera bägge två om det nu är så evla svårt entlediga folk.
Avgå snälla.
Stick!
Anton kommer aldrig avgå självmant!
Styrelsen och Björn har sagt att det är fel väg att gå och omodernt att sparka tränare! Stillman lär ju aldrig kasta sin gamla vapendragare under bussen.
Kosta vår SHL plats må så vara! Det viktigaste är att styrelse och sportchef inte tappa ansiktet efter deras försvarstal mot Anton. HV71 elitverksamhet är inte viktigare än att hålla Anton bakom ryggen.
Hur fan kan en man från skåneland har blivit viktigare än föreningens framgångar?!
Du ska se att han är kvar även om det kostar vår SHL-plats, idioterna har ju skrivit in i kontraktet att det även ska gälla i HA.
Bättre låsa tråden då. Kan öppnas när han är historia så vi kan önska honom lycka till.