Tråden om HC Anton Blomqvist

Nej, han skrev om ditt nickname. Du skrev om yrkestitel. Men skit samma, vi går vidare i livet.

Jag trodde blomman hade sparkats…..nej då.

2 gillningar

Åteerigen, detta syftar på “ANDRA” i samma mening, INTE anton.

Hur kan du inte fatta detta?

Sorry :folded_hands::sweat_smile:

Nu stänger jag av moderatorerna och sen sjunger vi gemensamt “We shall overcome” … :slight_smile:

3 gillningar

Äntligen :sweat_smile::clap:t2: Behöver fan semester.

2 gillningar

Ja jag håller med dig när det kommer till vad han säger, när det inte kan backas upp av resultat blir allt en tränare säger väldigt fort skitsnack. Det är just det styrelsen inte verkar förstå, att det är en resultatbaserade bransch, resultatet är allt..

Däremot tycker jag inte att han står i centrum mer än andra tränare.

Du pratar om han. Du hyser ingen empati för han. ”Beter sig som de som har starka narcissistiska drag”. Vad är det du försöker säga med det då? Att påstå att någon beter sig som en narcissist är väll per definition att påstå någon vara en sådan?

Som sagt, det är ju en känsla man har, finns säkert statistik på hur många presskonferenser efter match alla HC gjort. Men jag orkar inte rodda ihop det :sweat_smile:

Jag tycker typ allt handlar om AB numer. Han tar munsbitar av kakan HV71 hela tiden. Bit för bit. Samtidigt gör han det skickligt för storleken på betten varierar - ibland större, ibland mindre, men på det hela så tuggas det med precision och mål-i-sikte.

Ber om ursäkt!

1 gillning

Över 40 nya inlägg på nolltid.

Trodde att nu hade det hänt.

Inte idag heller.

5 gillningar

Nej.

Det betyder bara att han gör saker som liknar de som ÄR narcissister.

Vi gör alla saker lite då och då som är konstiga och liknar det man kan få en diagnos för, texvis. Det är helt okontroversiellt.
Skall man bli diagnostiserad med en personlighetstyp i ytterkanterna av normalfördelningen, så behövs det mer än att man ibland “lajvar” ett sådant beteende.

Vi skall absolut inte ge oss på att fastställa folks personlighetstyper här. Men man kan självklart påpeka att vissa uttalanden eller åtgärder kan ha drag av dessa beteenden. Det ligger inom gränsen för “talspråk”, dvs sådant som inte är exakt, eller har för avsikt att vara exakt, ur ett juridisk perspektiv.

Det kan vara en fin gräns, men vi har inget mandat alls att fastställa något.

2 gillningar

Det har du absolut rätt i Diabolics, och om det var din avsikt i det du skrev så backar jag. Men då önskar jag däremot en större tydlighet vid slängande av begrepp som sådana. Speciellt när du baserar det på saker du tror och fått för dig då han tar många ”intervjuer” och diverse.

1 gillning

Ta det i PM eller skaffa ett rum vafan

4 gillningar

Tack för detta @Hvjuristen, det uppskattas.

jag ber oxå om ursäkt för min burdusa framtoning. Det är svårt med skrift. Jag trodde att jag var tillräckligt tydlig med distinktionen “en handling som liknar ett beteende” vs “han har det beteendet”, dvs kritik mot något någon gör, vs vad någon är. Prestation, inte person.

Men jag fattar att detta inte blev så klart som jag vill få det till. Jag är inte bättre helt enkelt, lite för stor tilltro till min egen förmåga att skriva text :sweat_smile:

Sorry.

Men tillbaka till ämnet: känner du inte igen den där viljan, lite ovanliga viljan, att alltid stå där med “förklaringarna”? Alltså Antons vilja. Jag känner ingen den från individer jag inte har sympati med. Just för att det blir för mycket “ego” hos dessa.

Snälla.

Sluta.

Ett L räcker.

Avdelningen utspårade inlägg och trådar.

2 gillningar

Samma här…

det kommer inte hända.
Åtminstone inte förens vi får ny styrning på plats.

Och när fan får vi det då? Dagen efter midsommar? Nyår? Fan. Vill inte mer.