Har stått bakom Anton länge. Gör det till viss del ff.
Vi gjorde om, vi valde väg, alla trodde på detta. (Förutom spelarna, pajaser!!)
Jag trodde stenhårt på detta. Men…
Anton har nog tappat gruppen. Det måste han gjort. Annars ser det inte ut såhär. Och när det sker. Ja då finns det som @lejacques skrivit ingen återvändo.
Det som inte heller finns en återvändo på är mitt engagemang i denna föreningen. Sker det som jag misstänker kommer ske o som kanske faktiskt behöver ske. Ja då finns det fan ingen anledning längre. Man har återigen gjort fel. Vilken gång i ordningen. Ja jag har fan tappat räkningen. Och lusten.
Jag tycker i ärlighetens namn varenda jävel kan avgå!!
Står bakom Anton, men nu finns inget återvändo. Är så jävla besviken att det beslutet måstet tas. Vi lider något så jävla enormt över alla idiotiska felbeslut från tidigare.
Nu kan det väl inte finnas nåt förtroende kvar för AB?
Spelet har sett likadant ut sedan omgång 1 för att om möjligt bli ännu sämre de senaste matcherna.
Ingenting har utvecklats till det bättre och inga tendenser finns heller till att han ska vända det.
Man ser inget av det fysiska spelet, att vila med puck eller den kravställan som han ville ha.
Nu står det väl ändå klart för alla att Blomman tyvärr inte är rätt man för oss?
Dags att agera Hv. Borde gjorts för flera veckor sedan…
Sparkar man inte Blomman efter alla de debacle han radat inklusive kvällens match, så är ju något tydligt fel. Har HV som förening bettat alla pengar på sista platsen?
Tycker man vilar med pucken. När vi vinner den i egen zon så passar vi hem den och backen står med pucken ett tag. Sen ger vi bort den strax efter igen. Vi ska ju inte köra med pucken utan vila.
Nej! Nu kan det inte få fortsätta såhär! Det är en skam för föreningen och ett hån mot oss fans och sponsorer.