Ryck Stråhle, Nubben!
Stråhle, som torskade coachmatchen mot Garpenlöv?
Just precis!
Hoppas nog ändå vi siktar högre. Passar han ens som offensivt ansvarig ledare?
Tycker inte Stråhle skickat bra signaler i slutspelet. Lite för mycket kränkt och fokus på fel saker. Som en Roger Rönnberg men yngre och därför mer energi på att vara på dåligt humör.
Varför? Det kommer i så fall att bli dyyyrt eftersom han har kontrakt 3 år till.
Samma mot HV ju. Nä för mkt Rönnberg-gnäll.
Modo eller Djurgården i SHL nästa år. För mig är det pest eller kolera. Avskyr Modo, men vill inte heller ha upp Djurgården då de är ett större hot mot HV.
Vilka vill ni vinner finalen?
- Modo
- Djurgården
0 röster
Känns onekligen som att dif skulle ha bättre möjligheter att etablera sig direkt då det bara gått ett år sedan de var uppe, lägg därtill en uppsjö talanger som stannar kvar och utvecklas ytterligare så kan dom bli ett hot mot oss direkt.
Modo känns som det näst värsta i allsvenskan på förhand att gå upp så det blir ju som sagts pest eller kolera.
Var finns alternativet “säsongen ställs in, ingen vinner sm-guld men Brynäs degraderas ändå eftersom att Vita Hästen konkade och nästa SHL-säsong spelas med 13 lag, alternativt får Löven platsen för dom var närmre förra året än vad någon är just nu”?
Om man nu får hoppas på något…
Filmaren ingman i farten igen?
Jag vet inte varför det skulle vara så bra med ett Stockholmslag i SHL, kan någon upplysa mig kortfattat om argumenten för?
Annars: #HejaModoLol
kom precis in nu. Hur ser matchen ut? intressantare än igår?
Kom igen nu Modo!
Tyvärr lite fördel spelmässigt Djurgården men det kan vända fort.
Missar öppet mål - det kan bli dyrbart
Garpenlöv är dessutom oerhörd svår att gilla.
Gapar och skriker på domaren jämt och ständigt.
Dryg framtoning.
Känns som DIF tar detta - jag får alltid sån känsla när andra laget missar öppet mål.
Han misslyckades rätt kapitalt med tre kronor .
När Sam Hallam tog över vände trenden totalt.
Har nästan svårt att se DIF gå upp bara på grund av honom …
Om Garpen misslyckas nu med så kanske Nubben försöker värva honom billigt
Vilken patetisk jävla hycklare den där Stoppel…var höll han hus med sitt domargnäll när det tokgynnade Djurgården i semifinalen?
Hahaha… vilken underhållning!
Såg intervjun med Garpenlöv efter match. Det var ändå ganska lugnt och nyanserat.
På nåt sätt kan jag hålla med honom, domarna måste höja sig, men samtidigt är detta inget nytt.
Hockey är en bedömningssport.
Den som tror att SHL-domare hade gjort en stor skillnad kommer nog bli besviken.