Ångest, djurgården, ångest. 1-3 i matcher och två av ev tre återstående uppe i Ö-vik.
Man är ju tacksam att man inte är superinvesterad i detta känslomässigt. Nervöst nog att bara sitta och hoppas att Djurgården torskar.
Hääärligt MoDo!!!
Underhållande sistaperiod, men misstänker starkt att ingen av coacherna är nöjda med den.
Såg det också, dock en del andra som direkt är på skribenten att sluta hålla på så. Men absolut, sånt ska inte förekomma och de borde stängas av från forumet direkt.
Fy fan vad underbart med Modo vinst!
Att se Djurgården förlora är ren och skär njutning.
https://twitter.com/DomarGifs/status/1650216603093434369
Ingen anmälan på Krüger för det där, men Weigel blev avstängd för en slashing mot benet…känns konsekvent!
Reagerade också på den där under matchen. Vansinnig grej, och borde fasen vara på gränsen till allmänt åtal. Anmärkningsvärt att det inte blir följder på ett sånt agerande, tycker jag.
Reagerade också. Nu såg jag klippet på mobilen visserligen, men ser väldigt brutalt ut. Märkligt att det inte blir påföljd.
Garpenlövs track record - inte bra, va ?
När Sam Hallam tog över landslaget blev det “en aning bättre” , hittills åtminstone
Härligt MoDo! Sätt kvitteringen nu!!!
Dom suktar efter SHL nu. Helvete vilken cowboy match.
Spännande. Garpenlöv höjde sig några snäpp när han gjorde ”jag hör inte”-tecknet mot publiken. Ganska snyggt ändå.
Otroligt spännande.
Garpen har ju retat total gallfeber på Modo´s supportrar
Skulle säga att Brynäs börjat Silly väldigt starkt. Bättre än HV när de åkte ur.
Likväl gjorde Hult en på pappret stark silly. EP-scoutade spelare inför säsongen, värvade det som funkat i HA. Men det krävdes mer, i runda slängar en helt ny kedja mitt under säsong för att ursprungstruppen inte ansågs vara tillräckligt bra för att ta klivet upp.
Och här ställer jag mig frågande till Brynäs. Har de ekonomin och kompetensen att hitta den där kedjan mitt under säsong? I HV:s fall ska ju Hult fått väääldigt mycket hjälp från andra. Ställer mig frågande till att Alcén har de personerna runt sig.
Mitt förhandstips. Brynäs och Djurgården kommer spela i allsvenskan även säsongen 24/25.
Dif är drygt 10 minuter från att etablera sig i allsvenskan.
Helvete, nu är MODO nära SHL.
tappar de detta går de aldrig upp
Tror detta är bra för oss, hellre modo än DIF i shl, sett till motstånd.