Tråden om HockeyAllsvenskan

Bagheera/Bagenda är skicklig på att hålla i pucken!

Hoppas på AIK

AIK gör mål och knäpptyst i huvudstadens fullsatta arena. Funderar på att sluta titta.

Jag hoppas ingen vill ha tillbaka Brattström…

haha alltså brattström gubben ta dig samman du har gjort det bra hittills..

Har inte sett mycket av Brattström den här säsongen.

Förstår inte riktigt hypen efter att ha slagit på Djurgården-AIK. Samma spel som ifjol, annan tröja :sweat_smile:

1 gillning

Brattström , stanna i målet för h-e :slight_smile:

Ansvarig för ett mål och ett pp (nära ett mål också) genom sina utflykter bakom mål

Det finns en optimal alkoholhalt i blodet för att man ska prestera på toppnivå. Brattström måste ha överskridit den. Så jäkla loj och fumlig

2 gillningar

Kanske fick i sig en Royal export och hamnade helt urbalans efter chocken

Nu känner man igen Brattström.
Vi har en målvakt till salu just nu som båda lagen kan buda på.

1 gillning

Än så länge lite antiklimax. Med båda supportergrupperna på läktaren så tror jag det blivit mer hetta på isen.

2 gillningar

Det är liksom knäpptyst när AIK gör mål. På Hovet. Känns så fel.

2 gillningar

Känns avslaget, inte ett derby. Kunde likväl varit BIK som stod för motståndet.

1 gillning

Verkligen. Var mer “fest” mellan DIF och SSK. Med det sagt. Fattar bakgrunden till beslutet. Men det tar ju samtidigt död på det som skulle kunna bli en av svensk hockeys hetaste bataljer i modern tid.

5 gillningar

Nu känner vi igen den målvakt som Nubben scoutade fram

2 gillningar

Man kanske skulle ha någon åldersgräns för bortafansen, så inte de vuxna huliganerna kan stå och hetsa mot varandra. Tror inte hemmafansen skulle skrika åt barn/ungdomar, men då får man ändå lite AIK-fans.

ändå ganska höga tankar här om vissa supporter grupper kan jag tycka… :slight_smile:

Egentligen handlade det mest om att vara artig, man vet egentligen inte om Djurgårdens huliganer har så mycket hyfs i sig…
:winking_face_with_tongue:

Många HV-fostrade spelare i Stockholsderbyt ändå. Brattström, Sissons, Kelleher, Viggo G och Hedberg.

2 gillningar

Kämpa AIK! En dryg minut kvar…