Kanske inte mållåt men i nån introfilm hade den lätt passat.
Hörde jag fel genom TVn, eller spelades inte den här efter att vi gjorde 1-0 och skapade drag? Hatten av till dig för ett mycket bra förslag!
Det stämmer, vi rullade mycket på den back in the days. Finns färdig i Samplern
Skulle inte ha nåt emot om det kördes vid varje mål
Den passade utmärkt, publiken sjöng med direkt! Riktigt stämningshöjare, bra fingertoppskänsla av dig!
3:20
Hade vi inte haft ett intro som bara Liverpool kan mäta sig med hade jag gärna kört Deutschland som intro.
Sweet baby jesus! Vad är detta
Riktigt bra jobbat i lördags fick nostalgi när du körde ”tre dar i buren” och ”hejdå ha det så bra” vid utvisningarna
Utvisningslåtar är kul. Att domarn numera ska prata drar ner mycket på stämningen, var bättre förr
Jag skriver också under på The Storm!
Ett annat tips, även om detta med afterskihits har ballat ur och med reservation för att den kanske redan spelas i andra hallar. Men “Ladioo - Arena-Hitmix” med Peter Wackel skulle göra jobbet. Då skulle klacken lätt kunna fortsätt med “för vi, håller på HV-Blå, håller på HV-blå, heja Hv-Blå…”
Hör vad du säger men har inte redan Leksand den fast i någon dalmas-tappning på fiol?
Mycket möjligt, jag stänger alltid av ljudet när motståndarna gör mål. Sen lever jag en stund i förnekelse
+1
åh, den träffade rakt i nostalgi-nerven. Sjungs av Robyn när hon var typ 12 för övrigt
Enligt Rickard Nylin så har ombyggnationen av restaurangen “Hv-soffan” inneburit en inkomstökning jämfört med när det var 200 sittplatser där istället. “Hv-soffan” är nästan alltid utsåld.
Det förklarar varför det försvunnit 200 platser
Nu har vi chansen att påverka arenans framtid, åtminstone har vi chansen att komma med förslag
Förutom billigare ölbärs så har jag inget att komma med… förutom att värna om en aktiv läktarkultur. Men där tror jag redan man stöttar nbs/tifo.
Å ett bättre ljud.
Mer hockey-orgel. Kollar Rangers - Hurricanes och det vore fint med lite mer hockey-känsla i musikvalet.
Ska det byggas ut för mer serveringar så finns ju bara en möjlighet och det är ju i så fall att ta en del av torget i anspråk för en ny entré och kanske samtidigt bygga om Big Ice till mer sportbar med mer sittplatser som oxå skulle kunna vara tillgänglig även när det inte är hemmamatch. Prio ett är ju dock att få kommunen att sälja marken arenan står på….