Pang prego gjorde ju nått om kungliga elfsborgs fästning som danskarna tog helatiden.
Där görs ju ett såntdär kassaapparatsklirr och en danska säger ”mange tack” kan väl vara en lite rolig grej att göra efter mållåten om OFM gör mål
Pang prego gjorde ju nått om kungliga elfsborgs fästning som danskarna tog helatiden.
Där görs ju ett såntdär kassaapparatsklirr och en danska säger ”mange tack” kan väl vara en lite rolig grej att göra efter mållåten om OFM gör mål
Bara vi slipper “Vi är röde, vi är hvide” så är jag nöjd
Precis! mellan 0:58 till 1.23.
Skulle bli ett jäkla gung till den låten!! Den ställer jag mig lätt bakom. Oump pa pa oump pa pa
Gud så hemskt med Hoffmaestro i en hockeyhall.
nu är vi ju på tylösand after beach och inte i husqvarna garden om vi pratar hoffmaestro the storm
@Feltan [
](https://www.youtube.com/watch?v=bIMDzDo4jtg) kommer irritera sönder motståndare och bortafans. Fantastiskt irriterande när man precis släppt in ett mål
Den här kan jag skriva under på alla dagar i veckan. Självironin att ha den här dängan som mållåt toppar allt. Allt sa jag!
luotos mållåt?
Kokkos solomål glömmer man inte. Liksom Radans soloräd förra året. OT.
Cowboys From Hell med Pantera hade varit en ganska fet mållåt i mitt tycke! Passande lyrics också om HV bara får ordning på laget:
Under the lights where we stand tall
Nobody touches us at all
Showdown, shootout, spread fear within, without
We’re gonna take what’s ours to have
Spread the word throughout the land
They say bad guys wear black
We’re tagged and can’t turn back
You see us comin’
And you all together run for cover
Hade hellre kört med tanke på hur det ser ut nu “Eddie Meduza - bara man e`fantastisk”
"Jag föddes i en motvind där allting var i mot,
jag lärde mig att klara mig från allehanda hot,
Jag var en slips i vinden som levde i en backe och
när de sa att jag var ful så visa jag min nacke.
För bara man är fantastisk, bara man är fantastisk, bara man är fantastisk så ordnar sig allting! "
Alternativt om man kör “Jävlar anamma - Upp och hoppa” på tal om självironi.
Annars skulle de var mäktigt att höra publiken stämma in i refrängen i “Les Miserables - Do you hear the people sing”!
Alltså, älskar detta forumet. Ibland dyker det upp trådar man helt missat, förstår inte varför. Men ger bra morgonläsning och denna tråd var kul att läsa i sin helhet…
Gillar spelarspecifika mål låtar. Förstår det kan vara svårt att hålla koll på… Foppas var ju given, men tänker även Släggan, Borgy, AP o några till borde kunnat få lämpliga…
Upp och hoppa måste ju vara en av världens bästa låtar!!!
@Feltan Ikväll kan du väl bjuda på Dirlanda som mållåt? Borde kunna bli riktigt bra. Bra stämningshöjare med fiolen i början och sen blir det Dirlanda för fulla muggar
Låten i all ära Men inte någon påminnelse om HA
Aldrig mer. Basta.
Äsch, inbland får man stjäla. Boston spelar i Garden, vi spelar i Garden. Vi kan ha en sak till gemensamt och spela en sportklassiker! Zombie Nation -"Kernkraft 400 (Sport Chant Stadium Remix), från typ 4.13 och framåt.
Finns en ny ramsa i klacken med den melodin:
“När Tommi Tikka, när Tommi Tikka är på plan, då smäller det! x2
Shalalala, shalalalala…”
Tips till @Feltan, kör den om han (mot all förmodan) gör mål
Dendär hade jag gått med på. Riktig klassiker.
Visserligen från Växjö men Bullets - Ain’t enough är skön, passande titel för läget vi är i. Deras låt Heading for the top är kanske att ta i dock