Tråden om: Husqvarna Garden

Helt klart de bästa, gärna en bit upp

1 gillning

Väldigt sugen!

Tack för välkomnandet :grinning_face_with_smiling_eyes: En klassisk lurker här som bara läser men aldrig tillför något, jag ör för okunnig.

We are all okunniga.

Skicka PM om du har behov av forumplatserna, så löser vi nog detta.

2 gillningar

Vi är alla okunniga, vissa är bara bättre på att dölja det än andra :wink: Välkommen! :blush:

5 gillningar

Och vissa döljer det inte alls :smiley:

5 gillningar

Är det nån som vet vem som stulit all fatöl i Garden? Spendrups? Polisen? SHL? Städarna?

Nu är allt på trista flaskor (utbudet är inte direkt kanon där heller), men känslan av ett nytappat glas öl med skumkrona helt väck också.

1 gillning

Nu tar jag upp det här med mållåtar, har Störst, bäst och Vackrast blivit den nya primära och Chelsea dagger utrotas helt? Tycker att s.b.v funkar finfint, känns mer HV än Chicago-låten. Sen undrar jag också vad det är för variant på Viggen som används, den låter inte samma som originalet, vilket jag tycker är positivt då den vanliga låter som att man är på någon melodifestival eller nåt’. Själv tycker jag att Viggen är klockren men det är vissa som inte håller med har jag märkt.

@Feltan Har du några svar kanske?

Om vi ändå ska dra in @Feltan så måste jag dra upp ett annat önskemål. Att varje spelare har en egen låt vid lineup (likt Luleå) har även för mig att vi hade det back in the days?

1 gillning

Ja det var väl inte jättelängesen det var så? Bara några år sedan. Minns att jag nickade gott för mig själv när AP körde Vinnie Paz.

Bra förslag, själv gillar jag de allmänna låtarna, Get up är en jag gillar. Även Whatever you want är grym, bra gung i den. Men egna låtar hade varit intressant, och coolt. Man lär liksom känna varje spelare lite lite bättre. Om vi hade det 22/23 hade det kanske inte varit helt fel, the great escape 2.0.

Varför vi skiftade kan jag inte svara på, vid ett tillfälle förra säsongen så satt den som en smäck. Spelarna o ledningen gillade den, så vi har bara fortsatt.
Tycker det är kul att vi kan stoltsera med ”egna” låtar både vid intro och mål. Vilka andra klubbar har den kulturen liksom….där gör vi faktiskt nått bra och framför allt unikt!

15 gillningar

Vi har provat det, problemet är vi att långt ifrån alla kan komma på en låt dom vill ha. Sen kan inte jag minnas att vi någonsin startat med samma gubbar på banan en enda match denn säsong :wink:

7 gillningar

Förlåt, missade viggen. Vem som gjort versionen vi använder har jag inte den blekaste aning om. Men jag kan skicka den till dig om du inte känner att du får nog.

2 gillningar

Skicka den gärna! Kul att ha.

1 gillning

Jag älskar att ha störst bäst och vackrast som mållåt!

1 gillning

Tänk vilket tryck när spelare presenteras till valfri Di Leva låt.

1 gillning

Tror det varit klockrent..

Ser hela första femman väljer samma låt..

:musical_note: Vem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?
Jag hoppas ändå på ett lyckligt slut

3 gillningar

Blir det denna om Hatakka gör mål?

förslag från @Roughbert

Jag var först :smiley:

Synd bara att han inte gör några mål

1 gillning