Jag börjar tveka på om jag ska vara hv fan mer nu.
Kan alla konstatera nu a Tikka och Tedenby är två stora sänken som spelar topp 2. Eller ska nån komma och försvara båda? Bort! Bort! Bort!
Kulturbärare? Snarare kulturdödare…
Vi har en förstakedja sen är allt annat riktigt dåligt.
Vad krävs egentligen för att det ska ageras? Jag förstår att Nubben skyddar Montén, men Lindbom och styrelsen? Händer det inget nu så orkar jag inte bry mig längre
Onödiga utvisningar är det som gör att vi förlorar. Denna matchen iallafall.
Pelle G headcoach och Davidsson och Lindbom som assisterande. Lindbom som mentor till Pelle. Där har vi att.
Montén kan gå på audition för att bli stimorol eller toy’s nya presstalesperson…
Sämstlistan topp 5:
Montén
Tikka
Nubben
Tedenby
Stakkestad
Bubblare: Kalle och Elake Måns
Brattström ska inte spela en enda jävla minut mer… Totalt jävla apsämst. Avgå monten och nubben. NUUUYU
Exakt dom spelarna borde vi skicka genast, sen är Brattström riktigt sämst med.
Men sämst av alla är Monten
Ser jag hans tuggummituggande flin i båset en gång till blir jag galen
Den sorgliga sanningen är att man kommer behålla Nubben och Montén + hans hockeyidé
Detta tills vi står öga mot öga mot Oskarhamn och Filander (som det ser ut nu). Vinner vi en bäst av sju?
Har påven en lustig hatt?
Rögle går fortsatt kräftgång. Tycker fortfarande att det är rimligt att vi byter bort Nubben och Montén mot bröderna Abbott rakt av, för att få till förändring i respektive klubb.
Bara en fråga till alla som mailat den senaste tiden ( inklusive mig ), har ni fått nått svar alls tillbaka? Jag har inte fått det och då har det varit snälla mail så att säga där man försöker få en förklaring på saker
Abbotts är inte rätt för HV enligt mig.
Självklart mycket mycket bättre än Kent Monthen men tror inte de passar in här.
Jag mejlade Lindbom nån gång förra säsongen. Fick inget svar. Där var Agne bättre…
Samma här. Men att mejla Lindbom en lördagskväll efter en förlust är meningslöst. Dom mejlen läser han inte enligt egen utsago.
Mycket möjligt. Samtidigt. HV och Lindbom gick ut med en lägesrapport när folk mejlade som galningar efter usla starten. Så han märker nog om mejlkorgen är fullare än vanligt
Avgå alla. För helvete.
Ärligt talat, händer inget innan nästa match så är det AVGÅ ALLA som gäller.
Hur är det med Wilander nu ? vem är högsta hönset just nu ?
Monten måste bort och vi har inget att förlora på att låta Pelle G vara HC, det KAN inte bli sämre det finns ingen chans. Sen är det tragiskt hur jävla värdelösa Tedenby, Tikka, Stakkestad och Lindbäck är, där är lösningen lika enkel som med Monten, ut med dom bara och låt j20 spelare ta deras possitioner i en fjärde kedja.
Skit i om han läser eller inte borde ju börja agera om mailkorgen är full