Tråden om: HV71 Dam

Eller bryts kontraktet pga skada? Endast 8 matcher förra säsongen

Ja , hon har varit skadad men ska vara hel nu

1 gillning

nyförvärvet hos damerna, Varm välkommen Kennedy och Teghan!

7 gillningar

“HV-spelare i Damkronorna - får möta kompisen!”

Hade den rubriken funkat för herrlaget? Låter som att det handlar om ett gäng 10-åringar.

2 gillningar

Ja, kompisen :joy: de hade väl kunnat använda vännen istället…

Har de ens gällande kontrakt med hv inför nästa säsong? Verkar vara en hel del som ska spela men inte sitter på kontrakt…

Känns jättebra att se Sanni med på återsamlingen med laget :heart::pray:

12 gillningar

Vilken roll ska hon ha?

Jaha, vem är killen bakom kameran? Tycker jag känner igen rösten, men det kanske jag inte gör?

Toni kanske? :wink:

Mycket möjligt. Har nog aldrig hört en intervju med honom innan. Finns det fler exempel jag missat?
Jag antar att någon måste kliva in när Freijd är på semester.

Går inget vidare i Ulricehamn. 4-0 till Frölunda.
Varit rätt tufft spel med mycket tacklingar. HV71 svårt komma till bra lägen och släpper en del bakåt. Man har lite att spela ihop.

2 gillningar

6-0 efter andra perioden. Då gav vi upp.
Det kändes som HV varit på is i en månad och HV tre dagar. Tempo och samspelet var stor skillnad.
Även om jag är västgöte från sydöstra delarna är det för jävla störigt med alla dessa brölande göteborgare till Frölunda-fans. :grin: Annars inget fel på Gbg. Men blev påmind om att Frölunda är laget man avskyr mest av allt. Före Fbk och LHC.

ruskigt tråkigt att förlorade med 6-0… hoppas de tär lärdom av detta och utvecklas ytterligare så att blir bättre och bättre!

8-1 blev det. Gissar de har en del att spela ihop. Plus ny tränarstab.

Ja det är en del arbete som behövs att göra men jag tror på damerna att de lär sig av den här matchen och utvecklas. Heja!

1 gillning

Ja det gör de garanterat, blir intressant att följa, får hoppas de kan utmana Frölunda längre fram.

1 gillning

Kul att de våra tar för sig i landslaget. :muscle:

HV-spelare bakom svenska segern – Jönköpings-Posten (jp.se)

2 gillningar

Får vi se ett vinnande lag inom organisationen i år?
Inte alls koll på hur bra det Norska laget är, men en seger är en seger!

1 gillning

Kul, hoppas det går bättre denna säsongen. Man mötte alltså landslaget Norge? :thinking: