Tråden om HV71 (-1)

Oh nej

1 gillning

Då är säsongen körd.
Lika bra att ställa in sig på total misär.

6 gillningar

Vi får börja hålla utkik på vilka spelare som har utgående kontrakt efter denna säsong, som skulle passa i vårt lag i allsvenskan nästnästa säsong.

Fan också.

3 gillningar

Han hinner dock ändra sig fem gånger under säsongen😄

1 gillning

Vidhåller att jag (precis som de flesta antar jag?) inte tror att man kommer kunna få någon permanent rätsida på verksamheten med Norberg. Han, och i ärlighetens namn flera andra i ledande position, kan bara vara mellanlandningar på vägen, om målet är att återigen bli någon form av topplag. Och dit är det väldigt långt.

4 gillningar

Nu har jag postat en tråd om forumets eventuella säsongsplatser, 23/24. In och tyck till:

2 gillningar

Satan också. Min räddningsplanka var att Wennerholm kommer iaf tippa oss i botten. Då skulle allt ändå kunna bli bra.

2 gillningar

Nån som sett en sammanställning på var HVs försäsongsmatcher sänds? Såg att expressen sänder ett par av dom. Brukar inte Cmore också sända?

Släpp puckjäveln bara… låt oss komma igång!

Tror jnytt sänder samtliga matcher :blush:

3 gillningar

Sist var det väl 3-4 olika som delade på det. Riktigt irriterande.

1 gillning

Endast en sommaranalys kvarstår på expressen om jag räknat rätt, och det är HV!

Tippar även dem oss som 11?

1 gillning

Känns som en ganska rimlig gissning i så fall även om jag själv satt oss någon placering högre upp. Samtidigt tror jag att HV är ett av de lag som har störst chans att överraska positivt.

1 gillning

Tror det är bra att vi är tippade lågt i år. Kan motivera spelare och ledare att motbevisa belackarna och man kommer ner på jorden och fattar att vi måste jobba hårt för att visa att de har fel.

Förhoppningsvis torskar vi alla träningsmatcher med så vi gör tvärtom mot förra säsongen.

1 gillning

Ja försäsongen är fan kritisk. Vinner vi massa matcher kommer det gå åt helvete resten av säsongen.

2 gillningar

Tänker att det viktiga är spelet. Sitter spelet så kan man börja känna sig lite tryggare än innan. Sedan är det helt annat att spela SHL framför fulla läktare än i visby…


Trumvirvel

Wennerholm sätter oss på plats 3!

Det där var spiken i kistan va?

6 gillningar

Där förstördes min söndag….

Var tippade han oss förra säsongen?

Motsvarande artikel från 2022… Plats… 3

Happ då kan vi lika gärna lägga ner säsongen.
Domedagen är här…

1 gillning