I min mening.så är detta ett stort svek… ja jag vet att NHL är drömmen för alla givetvis. Men det skiter jag i. Min klubb är Hv71 och han sätter klubben i en jävla sits.
Nädu Abbot. Du kan dra.
Fy faan!!
Innan du drar så kan du ge oss en center åtminstone så vi klarar kontraktet
Nej det tror jag inte en sekund på däremot visar de mer hur han är som person. Känns som han hoppar på vad fan som helst bara de bär NHL-loggan hellre än att vara i en förening han sagt att han brinner så mycket för.
frågan är om de bara blev ett erbjudande som var för bra för abbot att tacka nej för eller om han kände att han inte fick mandat av styrelsen att ändra på det han anser behövs ändras på för att rädda hv kvar som en elitförening?
Är tyvärr inte särskilt förvånad över, att Abbott lämnar. Tillhör det fåtal här, som inte alls varit övertygad om att han är någon ‘frälsare’
Det har funnits en olustig känsla av, att Abbott i första hand gör det som är bäst för Abbott.
Här har man suttit och F5 seriösa rykten tråden 22ggr dom dagen i hoppet om en ny “håll häften” Center värvning åsså fick man den här bajsmackan i trynet.
Uff, nu bidde det uppförsbacke de luxe.
Att följa HV är som att se filmen Fear and loathing in Las Vegas. Kaos.
Eller som en Stefan och Krister-fars på Vallarna. Eller som husvagnen i Kalle Ankas jul när den åker längs stupet.