Tråden om HV71

I min mening.så är detta ett stort svek… ja jag vet att NHL är drömmen för alla givetvis. Men det skiter jag i. Min klubb är Hv71 och han sätter klubben i en jävla sits.

Nädu Abbot. Du kan dra.
Fy faan!!

Innan du drar så kan du ge oss en center åtminstone så vi klarar kontraktet

2 gillningar

Nej det tror jag inte en sekund på däremot visar de mer hur han är som person. Känns som han hoppar på vad fan som helst bara de bär NHL-loggan hellre än att vara i en förening han sagt att han brinner så mycket för.

3 gillningar

Största stressen i detta…
Vem ska värva Chris ersättare?

Anna-Lena? Föga
KD? Föga

Stalltips? Full panik utbryter och Stillman kliver upp på kontoret samtidigt som man plockar in en asscoach från Brunflo.

2 gillningar

Känns uppgivet nu. Hur kommer detta påverka fortsättning av säsongen och nästa års lagbygge ?
Vilken soppa…

Tror detta kommer påverka på ett sjukt dåligt sätt. Jag tror det kommer synas på isen, rädd det blir slappt nu när de vet SC ska dra.

Helt otroligt han drar. tack för nada.

Chris själv kommer vara med att värva ny SC.

1 gillning

Chris är nog med och hjälper, hoppas jag annars vet jag inte

Känns tryggt iaf.

frågan är om de bara blev ett erbjudande som var för bra för abbot att tacka nej för eller om han kände att han inte fick mandat av styrelsen att ändra på det han anser behövs ändras på för att rädda hv kvar som en elitförening?

Alternativ ett gissar jag.

Är tyvärr inte särskilt förvånad över, att Abbott lämnar. Tillhör det fåtal här, som inte alls varit övertygad om att han är någon ‘frälsare’
Det har funnits en olustig känsla av, att Abbott i första hand gör det som är bäst för Abbott. :frowning:

Kan vi inte bara ge Evertsson och Hall ett erbjudande de inte kan tacka nej till!!?

1 gillning

Evertsson är ju bara att fetglömma, Hall ja tack.

1 gillning

Här har man suttit och F5 seriösa rykten tråden 22ggr dom dagen i hoppet om en ny “håll häften” Center värvning åsså fick man den här bajsmackan i trynet.
Uff, nu bidde det uppförsbacke de luxe.

All in på Kalle Sahlstedt och Pasi Puistola.

3 gillningar

Dödsstöten vore om vi fick reda på att vårt forum inte längre är SHL:s bästa :thinking::sweat_smile:

3 gillningar

HV är och förblir en förening helt utan långsiktighet, röd tråd och identitet. Total jävla misär

2 gillningar

Min status just nu:

11 gillningar

Att följa HV är som att se filmen Fear and loathing in Las Vegas. Kaos.
Eller som en Stefan och Krister-fars på Vallarna. Eller som husvagnen i Kalle Ankas jul när den åker längs stupet.

1 gillning

HV71 PÅ väg mot ett J-SÖDRA:2

4 gillningar

någon som har medlemskap på hockeysverige.se ? de radar upp föreslagna ersättare