Tråden om HV71

Precis min tanke i bilen hem,

Skuggan är väl ledig?

Känns som om vårat öde helt lämnas i händerna på unge Anton. Herregud min skapare vilken fullkomlig skitdag!

1 gillning

Nog för att man (nästan) förväntat sig en smärre bomb av Abbott…men inte att han själv skulle vara bomben.

13 gillningar

Min lista är: Sahlstedt och Hall. Noll koll på Skuggan även om han var en favorit som spelare.

En tröst att backsidan och målvaktssidan behöver i princip noll jobb.

Dessutom kan CA vara ett brutalt svin för att rensa forwards nu när han ändå ska sluta.

Nu är det perfekt läge att lämna ett bud till Tjomme. Han har gjort det bra i Leksand och han kan vara rätt man för HV nu.

1 gillning

Räcker inte det vi fått :thinking:

Abbott visar sin rätta sida.
Pratar om vad han känner för HV… blabla. Får ett alibiuppdrag i NHL och drar direkt.

Skicka honom nu är mitt förslag. Adjö! Tack för absolut ingenting.

3 gillningar

Jag anmäler mig frivillig. Sportchef i HV är världens enklaste jobb.

3 gillningar

Kan man misstänka/hoppas på att Carolina kanske kommer att låta spelare mogna och utvecklas i HV71 framöver??

1 gillning

Nån snubbe lämnar styrelsen också, like bra kanske…

Sjunkande skepp…

Den tror jag stenhårt på!

Spännande att abbot säger ”dom sista månaderna” och HV säger till våren.

1 gillning

Sannys tankar.

4 gillningar

Med tanke på att vi tar allt från AIK så kommer nog Pajen. Herregud, ständig cirkus i HV.

Hold my ölbärs menar du…

Ja denna förening kan aldrig få lugn och ro. Det bara är så.

2 gillningar

Helt tom. Nu vill man inte vara med längre. Ingen glädje i nånting som förknippas med HV71 längre. Absolut ingenting. Noll.

Jo, förresten. FORUMET.

11 gillningar

Han insåg väl efter ett par månader i denna klubb att det blivit en riktig pajasförening. Vem som helst hade dragit och gjort allt för att inte förknippas med detta elände.

Vi kröner väl den här veckan med två raka förluster också bara för att gnida in det ordentligt.

Varför skulle vi få vara glada nångång liksom?

3 gillningar