Tråden om HV71

Bra spanat, men lite dåligt ändå att du inte följde efter :smiling_face:

8 gillningar

Haha, jaa känner att jag borde gjort det :laughing:

1 gillning

Schweizreggad Golfkombi utanför HG idag. Intressant.

22 gillningar

Såna här rykten älskar jag… haha

3 gillningar

Haha, det kanske kommer fler lägen för det! Stanna där du är och håll span :smiling_face:

1 gillning

Nu närmar det sig seriösa rykten @Andersson711.

Varför har vi inte spanschema på HG egentligen? Biltema i all ära, men börjar få träsmak i rövfen av det nu och ingen Jagr i sikte…

9 gillningar

Nämen hörni, jag gillar ändå att det är 17 man och inte 3-5 spelare på våra försäsongsträningar.

Engsund tyckte dock att backen var lite lättare än föregångaren.

11 gillningar

Det ska man inte underskatta, vikten av göra saker tillsammans. Framför allt lära känna varandra.

3 gillningar

Vi skulle behöva en live stream mot HG parkeringen så vi kan identifiera föraren i dålig upplösning.

5 gillningar

HV-bil i Gbg och Schweizare utanför HG inom loppet av några timmar. Man älskar ju ändå det här! :smiley: Vem tar sin aw på parkeringen och råstirrar på bilen tills nån kör iväg den?

11 gillningar

Vi behöver en gubbe som står utanför Norra strandgatan 26-30 och bevakar vilka som flyttar in/ut också!

8 gillningar

Ja, bara en sån sak ger än bättre känsla än i fjol. De verkar ha lyssnat på Thörna.

3 gillningar

Laleggia? :sunglasses: Vad är regnummret? Bör väll kunna spåras

Tror inte offentlighetsprincipen är lika stark i Schweiz…

2 gillningar

Troligen Laleggia, Ruotsalainen och Pilut som samåkt. Magkänslan säger det utan spårning.

34 gillningar

Efter lite googling ska det vara möjligt beroende på vart i Schweiz bilen är reggad. Har vi en bild är allt möjligt :grin:

1 gillning

Men då måste nån ju ordna det!!

Han är i Nordamerika. Om man ska tro frugans Instagram iaf.
Men kanske bara är rökridåer? Egentligen sitter han på Alcamo med Pilut och Routsalainen

5 gillningar

Säkert en felskrivning, ska vara Nordeuropa :wink:

1 gillning

Svängde förbi efter jobbet för en stund sedan för jag blev nyfiken. Såg en liknande WW kombi/passat med slovakiskt regnr.

1 gillning