Troligen Marian Studenic som valt HV före Färjestad.
Så 2 WW kombis på parkeringen, en med slovakiskt och en med Schweziskt reg.nr?
Älskar Silly!
Står även en EPA traktor reggad i danmark utanför HG nu…vem kan de va ?
Dichow?
Den med slovakiskt och schweizisk var nog samma…
Schweiziska bilar har väl förkortningen CH så det borde väl inte gå att blanda ihop.
Kollade upp det nu, KIM STÅL is back!
De har heller inte någon blå EU-remsa på regplåten.
Och deras bästa (h)vän Jaromir
De är ute efter AP20🙈
Då behöver de rulla upp i en Rolls!
Tar för givet att du(?) fortfarande står kvar och iakttar den för att identifiera ägaren.
Det är Bödker redo för comeback på 4 års kontrakt
Jag avbryter sändningen för ett allmänt meddelande.
På söndag kör vi avgörande SM-final. På Youtube. Courtesy of @shadyjamyt
Då är det (återigen) Brynäs mot HV71. Femte avgörande. 19.00.
Det kommer mer reklam för matchen och en matchtråd senare ikväll, med länk till sändningen. Däri skall vi ladda upp inför-snack (om det går att hitta?) samt samla anekdoter.
Jag har tyvärr inte varit i Jönköping idag, det är en spanare som skickade de till mig.
Jag påbörjar den klassiska tipptråden. Jag början med att röstar att vi har 4-4 efter 3 perioder och sen förlängning där Lindbom slår in avgörande målet med ett mäktigt slagskott
Vet att Rrrrrrradan av någon anledning kör Slovakisk-reggad bil. I alla fall när han kom hit. Hade en vw då med (golf) och den brukade stå på HG-parkeringen när han var iväg på landslagsuppdrag. Skulle nog gissa på det är #75 som parkerat sig där
Nej, det stod två bilar då. Han såg både den Schweiziska och den Slovakiska. Den Slovakiska va också en VW men ingen kombi. Allt går att reda ut