Att man inte fyller på eller tömmer från truppen framförallt.
Behöver försvinna dödkött och fyllas på med kvalité om de inte ska vara en given utgång på säsongen.
Att man inte fyller på eller tömmer från truppen framförallt.
Behöver försvinna dödkött och fyllas på med kvalité om de inte ska vara en given utgång på säsongen.
Dagen är inte slut än, eftermiddagen här. Men förstår dig.
Känslan är att de är stendött.
Lite så. Jag förväntar mig ingenting.
Jag verkar vara den enda som älskar att det är totalt locket på och att nada läcker ut nu med Abbott som basar. Så trött på alla glappkäftar som funnits i HV. Oavsett om det är Nubben själv som inte hymlar, eller när folk i organsationen läcker som såll. Sen blir silly tråkigare för oss visserligen. Men innan har det ju läckts som fan till kreti och pleti, så det blir snudd på opoffsigt.
Det kommer när det kommer.
Håller med. Hade gärna sett något form av rykte så man iaf kan drömma lite. Dom 3 backarna som nämnts är ju skittråkiga och givna rykten. Det får inte bli Strålman, fan vi vill väl bli bättre?!
Eller hur!! För första gången på 10 år känner jag mig helt trygg, sen kommer det att ta tid, Abbott har fått ärva en bajsmacka men det här kommer att vända, inom tre år är vi där vi hör hemma i tabellen!
Det är bara inte snudd på oproffsigt - det ÄR oproffsigt.
Håller med om att det är väldigt skönt med mer ”locket på” och att kommunikationen förhoppningsvis sker primärt internt än externt.
Utan egentliga belägg för det jag säger för jag har inte några konkreta motbevis. Men förhoppningen är att hela föreningen gynnas av detta. Att man får arbeta i det tysta. Känslan säger bara att det är rätt att vara tyst och arbeta.
Exakt samma känsla här. För första gången på länge känner man igen sitt HV71
Men det var fel. Grattis till oss att Kaski förlänger ![]()
![]()
![]()
Så kan man se de!
Kaaaaski! ![]()
![]()
![]()
Tack, det var allt för nu.
6 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Lagbygget 24/25
HV nu vill jag ha någon hårresande nyhet imorgon…
yes kom igen nu, vem blir vår första center ? spelar lias fortfarande ?
Vems tröja slutade dyrast i budgivningen?
Såg riktigt jäkla glest ut under gårdagens träning. Danskarna, några junisar, Lindbäck, Hansson, OSL och Tikka. Resten av laget på semester?
Dom kör ofta uppdelat i två gäng . En grupp börjar tex med löpning och den andra med styrka och sedan byts de.