För att jag ska förlåta Nubben vill jag att han uttrycker sin skuld och att han ångrar vad han gjort.
Har inte sett något av det utan bara att han tycker synd om sig själv.
Sedan finns det såklart fler som är ansvariga för den situation vi är i.
För att jag ska förlåta Nubben vill jag att han uttrycker sin skuld och att han ångrar vad han gjort.
Har inte sett något av det utan bara att han tycker synd om sig själv.
Sedan finns det såklart fler som är ansvariga för den situation vi är i.
Väldigt mycket ansvar faller på Wilander och Lindbom som gav Nubben mandat att hantera så stor budget.
Ja, och att man inte sparkade honom innan Montén.
Kör på spruta för fan jäkla larv, om Ledin kunde köra med söndrigt korsband ska detta inte vara något.
Man blir lite sugen på att räkna ut verkningsgraden.
Blir ett ganska relevant betyg på klubbledningen.
Ska HV71 ha en chans att ta sig tillbaka i finrummet (om man ens förtjänar det) så borde vi skicka upp DIF redan i år. Då slipper vi en kandidat för återtåg iaf.
Remstam spelade färdigt en match med sönderskjuten pung så
För ett tag sen skrev någon om att det är något ruttet i föreningen, men personen vågade inte berätta vad det gällde och vad som är anledningen till att det är dålig inställning hos laget i stort. Snälla berätta.
Det var väl @Gottschalk om jag minns rätt
så jävla ruttet hur jävla misshandlad denna förening är, vi har hobbyscouter här som såg att det aldrig skulle funka med målvakter och centeruppställningen innan säsongen drog igång, det är helt jävla otroligt
Korrekt, vill inte bränna min källa i de helt ännu!
Måste du berätta vem källan är? Kan du inte bara hinta om vad det handlar om?
Är det något du kommer våga göra efter säsongen? Jag är extremt nyfiken då jag lägger ner hela min själ och fasiken i princip liv på denna klubben
Skrev om de innan också, det är en väldigt allvarlig situation som mods är informerade om. Klart jag kan skriva här vad jag fått till mig men skulle det vara långtifrån sanningen kan de slå tillbaka otroligt hårt
Det kommer komma oavsett när sista matchen är spelad vad jag fått till mig.
Kan du inte ge en hint om vad för sak?
Åfan…
Stämningen mellan spelare och ledare
Du kan väl kortfattat ge de stora penseldragen
Låter trovärdigt för något är väldigt fel i HV71.
Ni får ge er till tåls, 2 matcher till, sen kommer säkert infon komma ut