Kommer ni ihåg när vi gissade poängproduktion på varje spelare i laget, kan inte nån dra igång en sån. Vore riktigt kul att se vad folk tror.
Ang 17+31
Utifrån en tänkbar uppställning med:
Luoto - Kloos - Rousek
Woods - Heponiemi - Ang
Pasic - Lindström - OSL
Reber - Johnsen - Brännström
Så tror jag att Rousek, Ang och Pasic kan bli topp 3.
Hepo känns på förhand het. Tror han drar minst 30+ poäng i bara assist. Ang blir målkung och Woods tror jag överraskar och kommer top3. Svarthäst är Kloos och Rousek, förutsatt att han håller sig frisk.
Borgman 7+32
Jag tokchansar på Lyrenäs
Annars tar man saken i egna händer med egen tråd som rör ämnet?
Jag vet inte hur man gör, annars hade jag gjort det. Nån som vet hur man gör?
Jag försökte nyss men det blir inte helt bra, frågan blir liksom som ett alternativ man kan rösta på. Det är nog bättre om nån som vet gör detta. Fast det kanske är för tidigt för en sån omröstning?
Är de inte lite miss / dåligt av hv att lägga premiären en måndag 17,00?
Tänker att dom borde försöka göra något större av de.
Kloos 18 + 15
Tror vi kommer ha många som ligger runt 30p och ingen på top 10 i poängligan
Isac Brännström 20+35=55 poäng
Måste nog va rekord att göra 55 pinnar från 4e linan och utan PP-tid
Jag tror Brännström höjer sig i år och petar in 25 poäng
Kan nog lova om han börja producera så får han pp tid och plats högt i hierarkin.
Ok. Nice vilka tendenser har jag missat?
Alla spelare producerar väl bättre då?
Icke teden
Det finns flera klubbar som lägger mycket krut på ispremiären, t.ex Rögle som har ett heldagsevenemang runt ispremiären, men HV71 är inte en av dom. Istället så har man HV-dagen där man lägger desto mer energi. Tycker ändå det är helt okej. Man har åtminstone träningen på eftermiddagen och inte morgon/förmiddag som det varit vissa år.
Lite speciell extra notis, aningen off-topic, är att Rögle redan kommer ha spelat en match innan de har ispremiären. Lite skumt upplägg.
Jag har inte riktigt koll på HV:s försäsongsmatcher, behöver man ta ett abonnemang på JP eller SportExpressen som förra året?