BONNIER båda två så spelar ingen roll vart du signar upp så länge du väljer rätt abonnemang.
Brukar få prova på i några månader för 29:-
Vita Gula Blå har släppt nytt avsnitt!
Jag tycker det är rätt kul faktiskt
Låten är populär och rockigt och funkar bra när saker ska firas eller få upp stämningen. HV i sig får ju inte så mycket cred. Här får man va försiktig så att inte låten spelas sönder. Då tappar det sin status. På ett sätt roligt att låten är populär. Det ska ska vi bära med oss. På något sätt berör HV ändå.
Obs! Jag gillar låten skarpt och vill att den ska vara kvar som intro. Det är någon form kultur och identitet i ett annat färglöst och nytt HV som skrinnar i på isen nästa säsong, låten måste även till för oss i HG (egen åsikt) så att det blir lite drag och som med förhoppning når till spelarna. Vi ska vara stolta och glada samt ta vara på att vi har något eget på ett sätt. Nåväl andra lag har sina låtar. Men jag klappar och sjunger hellre med i Håå Vee än disco trams.
Var på semester i Dalarna för några veckor sedan och hörde mitt i natten ett stort gäng skråla hv-låten för fulla halsar på brett dalmål.
Alla älskar Hv.. sen gammalt .
Röstar på att Theo ska få F i alla aktuella betyg …
Kan inte nån fixa en omröstning på hur många poäng spelarna petar in under säsongen, hade varit väldigt spännande att se vad folk tror.
fy fan va cringe. jag önskar att jag aldrig sett det där…
Är det här den enda Silly season där istortsett alla truppförändringar har allmänheten känt till i förväg, även i långlång förväg.
Det är bara en spelare som vi inte kände till?
Hatakka?
Pasic
En som hejar med i låten och en i stolen på slutet som ser ut att vifta bort låten. Resten ointresserade.
Precis, det känns som den enda som inte “läckt ut”?
Såna som Hansson, Day och Hugo, det har vi “vetat” i månader, exempelvis.
Media kanske har blivit bättre på att gräva? I min egna tanke så tyckte jag att Knet gafflade för mycket samtidigt som att det nu känns som att man glömmer bort att alla (utom en?) förändringar faktiskt läckt ut i gode god tid
Många liknande lag i den här artikeln. HV7, HV72 och HV71. Ska erkänna att jag inte kände till de två första innan jag läste artikeln.
Allt från frispråkiga nubben till secret Abbot och nu småläckande liljander