Tråden om HV71

Stillman är min huvudmisstänkte i leak-gate.
Björn tror jag har lättare knipa igen och hålla masken.

1 gillning

Jag ser att Oscar Davidsson saknar en egen tråd, nån som kan fixa.

Person som säger sig ha koll på säsongens tröjor säger att de påminner om dessa. Dvs linjer i höjd med klubbmärket.
Växjövibes.

menar ni försäsongströjorna?

Enligt honom som sett dem (vet inte hur trovärdig källan är) har de skickats på tryck för att vara redo till fotografering.
Hoppas dock att han missuppfattat det.
Iofs skulle de väl spela i retro på försäsongen.

Finns dock inget gult eller blått i dom tröjorna.

1 gillning

Nope. Så om han har rätt kommer det ske en rejäl förändring.

Gillar inte att alla ska ha runda märken.. Rör inte HV71 loggan. Den är perfekt som den är.

7 gillningar

Framgår väl dock inte om märket ska vara rund.

Men håller med dig, behåll märket så kanske det kan fungera med linjerna. Vill helst ha mer brytande färg på axlar eller ärmar för att få bort känslan av uppvärmningströja.

Nej tolkade inte heller att märket ska förändras. Men men, vi får se helt enkelt.

1 gillning

Kul med lite intervjuer idag från nyförvärven.

Vicken jävla Person? Johan Person?

1 gillning

Nytt avsnitt!

3 gillningar

Trevligt, nu har jag en ny podd att lyssna på. Jag kan tänka mig att du följer den officiella HV-podden om du följer den du länkade till men den officiella uppdateras inte lika ofta. Bra att ha något att lyssna på när man väntar på att säsongen ska börja.

Känns som HV har lite att jobba på hur man hanterar sina medlemskap. Inte fått någon feedback efter ovan tecknande av livstids medlemskap. Fick ett kvitto från tickster direkt efter men inget annat. Mailade HVs info-mail för nån månad sen om man får något plastkort eller liknande men inget svar.

Når pengarna ens HV eller är det här bara nåt gammalt artikel-ID tickster har iom att det fortfarande står säsongen 22/23 när man köper det. Är ändå 5000kr som det känns som HV borde vara intresserade av.

Om du inte redan lyssnar på Vita, Gula, Blå-podden så rekommenderar jag den över JPs podd alla dagar i veckan.
Även om den ena förstås inte måste utesluta den andra.
Tycker Carl och Jonas har väldigt kloka tankar/resonemang och är betydligt mer insatta i allt kring HV.

Som sagt, rekommenderar varmt om du inte redan lyssnar på den.

2 gillningar

Tack så mycket, jag ska kolla upp den

Med b.la. erfarenhet från svenska fotbollsförbundet och Helsingborgs IF (fotboll)

16 gillningar

Mycket mycket bra! Detta är enormt viktigt för individerna i föreningen

4 gillningar