Tråden om HV71

Någon som huserar oftare än mig i Garden får gärna ta en bild på detta hemska tilltag.

1 gillning

Håller med såg för jäkla illa ut faktiskt.

Vi får helt enkelt hoppas att Abbott meddelar på nästa träning att sponsor-logen inte kommer vara med i laget …

:crazy_face:

All acces ute nu !!!

3 gillningar

Bra avsnitt!!

1 gillning

image

Fasen vilken bra pyramid hur såg Monténs ut?

14 gillningar

Verkar vara jävligt tydligt från AB och CB. Gillar verkligen de vi får se ur detta avsnitt.

5 gillningar

Verkligen. Nu verkar vi få se på kravställan.

Det var en uppochner vänd båt han hade…

4 gillningar

Älskar också Abbotts mjuka värden man ofta märker av. Lär dig namn, visa respekt för hela organisationen, vi servar dig med allt - kom in med en positiv attityd, ser personligen till att nya får ett välkomnande man själv hade velat ha, och sätter ära i att saker är förberedda. En sann ledare.

30 gillningar

Reagerade oerhört positivt på det också. Känns tryggt att ha CA i en ledande roll.

4 gillningar

Fasen vet om båten inte hade kantrat? Det var lite av varje men ingen ordning på nått.

Fysmonstret Big Sam hade blommat ut ordentligt i nya HV. Rekord på rekord. Värva tillbaka!

För en gångs skull känns det som att HV har en tränare som förstår var HV är någonstans. Det är inte ett lag som kan vinna matcher på ren skill längre. Man måste anpassa sig efter var man är i hackordningen. Utan hårt jobb i varje moment så blir det som föregående två säsongerna.

Jag börjar känna lite optimism. Sen gäller det bara att få alla idéerna implementerade på isen och få hela gruppen att köpa det.

1 gillning

Otroligt bra avsnitt av HVTV.
Glad över att se Melin och Stillman.
AB och CA levererar.

4 gillningar

Jag blir fan orolig över att jag börjar få hopp igen…

Nej, nej, nej, nej. Finner inga ord.

Vila i frid :sleepy: :heart:

22 gillningar

Fy fan. Vilket jävla käftsmäll…

4 gillningar

Må han vila i frid :yellow_heart::blue_heart::white_heart:

3 gillningar

Vila i frid Bosse :heart:

2 gillningar