Trots allt drama - ser fram emot ispremiären imorgon! Någon som har koll på om väskförbudet gäller även då?
Ingen koll, gissar att det bara gäller det som är i SHLs regi. Dvs seriematcher.
Tyckte mig läsa att man kommer livesända ispremiären häromdagen, men minns inte var jag läste det. Någon som sitter på info om när den sänds? Hittar inget om det men kanske är för dum.
Skulle gissa på Youtube, HV brukar livesända den där.
Ah sorry. Menade att jag inte minns var jag läste det, men jag minns att det var på tuben.
Allt är nu frid och fröjd i HV-land och nu kan alla spelare fokusera på att vinna ytterligare ett guld till Jönköping.
NU KÖR VI!
Bra skött av den nya sportsliga ledningen. Det visar vilken oerhörd skillnad det är mellan nubbens obsoleta arbetssätt baserat på magkänsla och Abbotts sätt att arbeta, vilket förefaller vara baserat på resultat och rationalitet.
Vi får verkligen hoppas att den här historien inte kommer att leda till att det ligger någon surdeg kvar och jäser. Vi får också verkligen hoppas att detta blev nubbens sista eftermäle i HV71.
Skaplig signal till truppen.
Spelar ingen roll att du är bäst. Inrätta dig i det som bestäms eller se konsekvenser.
Blir det ingen uppdaterad matchtröja i år? På dagens Instagram-bilder ser det ut att vara förra årets…
Kostnadsfråga?
De håller hög klass tycker jag. Bara att flytta namnet så att de står överst fast kanske får mer spons av husqvarna om de står högre upp??
Namnet fortsatt under.
Gillar de inte men antar att Husqvarnas pengar är viktigare än reglerna. Täcker väl för böter och lite till. Gillar hur väl man färgkoordinerat reklamen så den smälter in i tröjan (va iofs redan ifjol) och får den att se enhetlig ut trots allt kludd.
Spear egentligen ingen roll så länge de inte stoppar in tröjan till naveln så man inte ser namnet
Namnet syns bäst när det är högst upp. Irriterar mig alltid när man inte ser namnet ordentligt.
Vem fan har valt färg på den stora logen är min fråga?
Nån sponsor som tvingat på ?
Också snyggast med namn ovan siffran.
För de som tycker att ett korpenlag i jönköping skulle vara intresant, kika in nedan!
(lägger in här då denna tråd syns högre upp)
Finns inte NHL kvar?
(Nisses Hockey Lag)
Yes, ny sponsor-loge! Hemsk grön “green screen” liknande färg som verkligen inte harmoniserar med Gardens färger.