Haha javafan utan det själv målet hade vi hamnat en placering högre upp. Var det inte så? Kanske till och med seriesegrare? Minns att det var riktigt tight säsong det året och vi var ynka poäng ifrån något iallafall
Abbott gjorde inte bara en grej som kostade HV poäng. Andra säsongen var han från och till fullständigt usel. Var tvungen att läsa ikapp hans tråd. Kallade honom för en av de största HV-flopparna i modern tid sett till roll, förväntningar och lön…
Och ja, han var ingen höjdarvärvning. Nu några år senare sitter man och håller tummarna för att han värvas som sportchef😅 tänk så det kan bli…
Haha ja, saker förändras men kanske inte allt? Fick ett gott skratt åt Diabolics öppna brev till Chris, i tråden om Chris Abbot, om att han hoppas han kan få fart på Tedenby. Jag tror Diabolics fortfarande sitter och hoppas på att någon får fart på tedenfart. Gammal kärlek rostar aldrig. Så fort Chris presenteras hoppas jag han åtminstone tar ett snack med Teden, det förtjänar vår gode Diabolics
Vi var 1 poäng bakom Växjö när säsongen summerades. Tror även vi hade bättre målskillnad så utan det målet så hade vi vunnit serien och fått en svårare väg till finalen.
Champions winning goal efter Öneruds
Kommer ihåg när man var trött på Champions league, nu saknar man det faktiskt, inte varit nära att kvala dit på flera år
Sååå när tror vi Abbott presenteras idag? Jag gissar på HV-Nytt klockan 15 idag
Lunchtid!
Slutet av veckan enligt AD, tror inte att det är idag…
Han sa själv i media att det är idag han skall presenteras
Var säger han det? Läste bara ”slutet av veckan” i JP.
Här:
På bilden i det inlägget, utifall du inte såg det, är det en journalist som ringt AD och uttryckligen fått höra onsdag.
Ah, sorry! Kul
Snyggt, tack för den
Så 15.00 ligger bra till då
Tackar. Tänker finns en risk i det om det inte går i lås, men det får ju ligga på AD att ta hand om.
Kvalitén på detta forum och dess skribenter
HAde varit trevligt om de släpper sportchef och GM idag. Vad tror folket? Eller är det bara Abbott?
Ja. Stor eloge till de som fixar info här. Men åter igen detta informationsglappande från ledningen till okända personer på internet.
Inte ens jag som jobbar på myndighet och enligt lag ska svara på frågor delger såhär mycket information.