Ska bli extremt kul att se hur framtiden blir med ny ledarstab, styrelse, KD, Ja allt egentligen.
Det är dags att ta tillbaka det gamla HV71, och det är precis den känslan jag får att vi är på väg mot.
Ska bli extremt kul att se hur framtiden blir med ny ledarstab, styrelse, KD, Ja allt egentligen.
Det är dags att ta tillbaka det gamla HV71, och det är precis den känslan jag får att vi är på väg mot.
Nu är det bara att hoppa på att NE får ordning på laget. Och att han inte blir sjukskriven i processen.
Skulle vara intressant att veta vilka som var inblandade i beslutet, och vilka som inte var det.
Jag menar inte att vara nedlåtande, men gamla på vilket sätt? Om du menar ett lag som kan vara med och slåss om guldet håller jag med. Bara för att något är nytt betyder inte det att det är dåligt, och bara för att något är gammalt betyder inte det att det är bra, och vice versa.
Det ska bli spännande att se hur det blir, speciellt eftersom det inte varit bra på ett tag.
Sorry, var kanske lite otydlig. Ja, det är det positiva “gamla” Hv jag menar.
“Gamla HV” är ett lag på nedre halvan.
Åren runt 2004-2012 var ett undantag.
Rätt generation fick Per Mårts, som låg i framkant och formade verksamheten.
1995 och 2017 var sånt där som händer.
Vad vi kan hoppas på med Niklas är att närma oss snittet av snitt. 1,5 snittpoäng.
Då går det åt helvete nu då…
Har gubben något mot oss eller?
Klart han skulle förstöra glädjen!
Faan vi åker ut nu. Jäkla Wennerholm
Det som är bra är att man vet att han kommer ändra sig minst 3 gånger innan han fått i sig kvällsmaten, så det finns lite hopp ändå…
helvete
Jobbar på en skola strax utanför Malmö. På gårdagens APT informerade rektorn om att hon söker en frivillig pedagog som kan tänka sig att ställa upp som statist när kommunens fotograf ska dokumentera verksamheten för kommunens hemsida.
Surret började gå bland kvinnorna. - Oh, vad ska man då ha på sig? - Har min frisör drop in tid i kväll?
Innan någon hann fundera färdigt räckte jag upp handen och anmälde mig.
I dag var det dags…
Vilken kung du är ![]()
![]()
64 likes so far.. är det nåt slags rekord på forumet? Måste vara bra nära iaf…
Intressant hur Sanny Lindström brukade se Hv när han spelade.
Han påstår sig bli lite rädd när han skulle möta HV, och första tanken som kom upp när han såg HV tröjan var “idag blir det tufft”.
HV var någonting man hade respekt för.
Dit måste vi tillbaka. Det är vårt mål!
Klart som fan han blev rädd när han mötte oss efter joeensu-incidenten.
Går inte lita på han, han är ju känd hv hatare ![]()
Det är ju 80 nu,tycker att han förtjänar det. ![]()
![]()
Man gör vad man kan här nere i Skåne…
Om fyra månader är det återigen dags för HV-dagen..
Tack ni som bidrog.
Grymma lektioner.
Lär ut det viktigaste!
![]()