Det där är mod.
Du firas härmed högtidligt med denna sång.
Har känslan av att det blir en ökenvandring signerat HV denna vecka. Klockare lär presenteras senast nästa vecka och spelare känns inte ens nära…
Här är det inte mycket mer än mundiarré i vanlig ordning
Johan “Fortnox” Hult. Lycka till med att få nåt från den mannen.. ![]()
Är Tedenby en av de 4-5 spelarna så undrar jag vart han ska in. Funkar inte längre att bygga bakifrån när man valt att förlänga med WIN och ha kvar de som redan ska harva i de lägre kedjorna. Vi måste fylla på med kvalité nu.
Väldigt tydligt att man vill få in 2 centrar men att marknaden inte tillåter det. Hoppas det dyker upp något mer.
Undrar om dom har brist på egna nyheter på hockeynews för denna är ju saxad rakt av från förra veckans artikel från JP
Jag hoppas bara att man inte sitter och väntar in t ex Lettieri, hoppar över centrar som dickinsson och i slutänden står man med Mats Trygg.
Bättre en tia i handen än en tjuga i foten helt enkelt..
Det är ju det som är Hockeynews. Plocka ihop smulor från alla andra och låtsas som att det är skrivet i egen regi.
Otroligt blek sida med bleka skribenter.
Mats trygg typisk Hult spetsvärvning
Mats Trygg var väl Stillmans stora norska OS-spelarvärvning.
Tror HV försöker ha lite is i magen. Man vet att man har en stor plånbok och det är inte klubbmärket som kommer ge dom värvningar, utan pengarna. Man har en stor spelarbudget att lägga på två centrar och detta kommer ge möjligheten att vänta lite.
Nån mer än jag som har hört att valberedningen kommer röstas bort på årsmötet? Ska tydligen vara ett gäng gamla rävar som håller ller i taktpinnen.
Inte hört, intressant. Vilka gamla rävar om du får yttra dig om det?
Skrev inte Andersson711 om att det va nya namn in på g för x månader sen. Ta saken med nypa salt,
Bl a Bengt Kinell
Så valberedningen som sedan valde en dålig styrese fick ändå mandat att välja en ny styrelse men ska ändå ska väljas bort för de väljer fel? Vem väljer vad? Fattar inte ![]()
Jag lägger inga värderingar i vad som är rätt eller fel. Bara nåt jag hörde idag
Han eller Morten Ask…