Tråden om HV71

Jag kan tänka mig att det blivit lite avmattat pga hur tufft det varit dom senaste åren? Då man krigar för överlevnad så skulle säkert många bli irriterade om det kom glada och roliga klipp så som förr, då man ligger i botten och inte kommer upp. Det är säkert tufft för spelarna att visa upp sig och bjuda på sig själva då det varit så turbulenta år. Bara en fundering jag har. Skulle garanterat vara enklare om vi åtminstone låg i mitten av tabellen.

8 gillningar

Som nån skrev. Problemet är väl att de inte haft något spelarmaterial att jobba med.

Att WIN är den stora profilen säger väl mer eller mindre allt.

1 gillning

Är det här verkligen ai? Jag tvivlar…

3 gillningar

Ny VBG podd om b la Hårde Hardman ute

5 gillningar

Alltså, när ska de lära sig att less is more. Så mycket svammel. Korta ner till 20 minutersavsnitt och skapa lite exklusivitet på det. Högst personlig åsikt.

13 gillningar

Enig!
Sen är det illa att de inte vet att det var Torp som hade otur med varm choklad drickandet och missade nån match.
Det vet väl alla?!
:slight_smile:

2 gillningar

Totally agree, jag har slutat lyssna på dem för ett bra tag sen pga. Mest bara lull. Sälja sin merch, innebandy och tennis..

3 gillningar

Håller helt med! Sluta prata fotboll i en hockeypodd där hockey/HV intresserade lyssnar. Ta det i en separat istället.

4 gillningar

Tänkte också på precis just det :joy: Är ju en klassiker som aldrig får glömmas bort.

1 gillning

O andra sidan är det det som skiljer dem från andra poddar som har 100 fokus på hockey.
Jag gillar att ALLT inte behöver vara hockey men smaken är som baken.
Har svårare för JPs podd där de säger samma sak tre gånger innen de släpper ämnet.

7 gillningar

Man funderar ju på om de vet varför Pelle G’s fru klipper gräset :wink:

1 gillning

Våga inte ta ut något i förskott säger jag i dessa tider.

Inget signat och klart.

1 gillning

Någon som försökt ta kontakt med säljarna Stefan Nilsson eller Claes Roupé? Svarar dom ens? Mitt ärende är arbetsrelaterat.

Ulla är sjukskriven, fick i vändande mejl. Annars är det han jag vänder mig till då vi ses på golfbanan ibland.

Davidsson förstärker ungdomsverksamheten!

Förövrigt skönt att se Björn verkar vara på banan igen & mår bra.

27 gillningar

Helt ok artikel om HV på SHL.se

7 gillningar

Jag är nyfiken på en analys av @shitkicker här.

1 gillning

Ser VGB mer som en personlig supporterpodd där två HV-supporters pratar om livet, vardagen och att vara supporter. Har aldrig tolkat den som en expert eller insiderpodd där man förväntar sig exklusiv information, utan mer som två supportrar som delar sina tankar och perspektiv på HV och livet runt HG/JKPG.

15 gillningar

Kan tycka samma, men…jag brukar själv korta ner podden till ca 20 min genom att “snabbspola” när det blir långtråkigt. Så, egentligen ett väldigt litet problem.

1 gillning

Fast om man behöver snabbspola en podd. Då är det något som är fel på innehållet :sweat_smile:

4 gillningar

Äh. Ibland, när HV varit sådär usla och agerat som ett gäng knattelagsspelare, har jag velat snabbspola matchen bara för att slippa eländet.

2 gillningar