Är väll mer hv tv all access behöver komma med nått nytt. Lite för likt varje år. Intervjua på nytt sätt filma lite på nytt sätt klipp på nytt sätt. Känns som man ser samma avsnitt år efter år. Det behövs en liten förnyelse där annars är konseptet kul. Men utveckla de lite
Livstidskontrakt på ’rösten’?
Han hsr intervjuats, men som Andersson711 säger inte i samband med presentationen. Däremot i samband med en träningsmatch.
Lämplig diskussion ovan när jag nu tar mig tid att titta på första avsnittet.
Vad jag tar med mig kring lag och ledare:
- Som nämnts i WINs tråd: extremt lämplig keps. WIN växer hos mig, inte som hockeyspelare kanske, men i vikten förlaget.
- Valet av Felix i kaptensgruppen. Jag gillar tanken.
- När valet av kaptener presenteras inför gruppen med applåder blir det lite tyst efter att Felix medverkan nämns: här kliver den riktiga ledaren in (Borgman) och ser till att det blir applåder även för Felix. Så gör en riktig ledare. Dessutom är detta lite smisk i min rumpa, då jag faktiskt inte såg denna sida av Borgman förr i tiden. Jag ger mig själv underbetyg, men glädjs i att ha haft fel.
- NE känner inte till den universiella regeln för shorts. Ser ut som en förvirrad pensionär. Inte ok.
- Känns tryggt med NE som analyserar och åtgärdar under/efter match. En extremt stor förbättring från de senaste två åren med en charlatan vid rodret.
Vad gäller formatet “All Access”. Lite gammalt, men fortfarande intressanta inblickar i sådant som redan sipprat ut. Det ger oss fans lite info som gör att vi skapar oss en bättre bild av laget och läget. Bra så. Behövs det mer och lite nyare grejor? Ja, kanske, om det är bra grejor. Pumpa inte bara ut mer för mängdens skull.
Jag gillar texvis inte att förtenignen använder skit-och-facist-platformar som instagram, facebook och Xitter för att ytterligare skicka ut content. Min syn är att föreningen skall äga allt. Ja, jag vet att man inte äger SHL-plattformen helt, det är samägt med övriga lag. Men i min värld skall man lämna facist-skiten och satsa på egen distribution. Det skulle kunna bli svinbra, om man vill.
Gillade HVTV förr när man gjorde hembesök och när Sundh bakade.
Nu är det tråkigt och känns som Johan har tappat gnistan. För många år på samma post är inte alltid bra.
Hur var det med politik på forumet?
Även om NE inte är den som gör att man sitter i givakt under föreläsningarna.
Absolut, om man inte vill ha några tittare
Det skulle väll bli en del uppgraderingar på media fronten??? vet någon vad det innebär mer konkret?
Jag håller med om att det ibland kan behövas en nytändning. Men vi får inte heller glömma bort att hela organisationen varit i kaos i fyra år. Att jobba med att polera bajskorvar under så lång tid skulle nog få de flesta att tappa gnistan. Även kommunikationsenheten behöver lite medvind för att orka göra ett bra jobb.
Med risk för fel tråd ![]()
Ja jag vill ha det som Tommi Tikka
Aha!
Våran fjärdecenter Tommi Tikka
Aha!
Minns när Nubben satte sprätt
Det är det värsta vi har sett
Gjorde Tikka till miljonär
Melodi: La dolce vita
Tikka hade enkelt tagit en plats i denna trupp..
Ja. Hela HVTV har i princip legat i förlorarträda under lång tid. Svårt att utveckla något som ligger i koma.
Tikka hade näst sämst ± i HELA Liiga förra säsongen. Tack gode gud att han inte är del av vårt lag.
Det har inget med politik att göra, endast val av infrastruktur, det tekniska, samt G2M-strategin. Men det är kanske OT, så vi kan ta det i PM?
Nej blir inga PM. Fascism är iaf i min värld väldigt politiskt och extremt hårda ord.
Såja, nu lugnar vi oss!
Den enda politiken vi behöver här på forumet är över vilken pizza som är bäst.
(Psst, jag känner en expert vi kan fråga)
Vi har låg tolerans mot ai-slop så jag hoppas den bilden är gjord i photoshop ![]()
Tänkte att det får bli mitt första och enda AI-inlägg ![]()
HVTV var bäst i Sverige.
Man var hemma hos spelare.
Man lät spelare göra reportage.
Felet är att de INTE gör vad de gjort.
Istället för att förnya, hitta på nytt, har de slipats av och blivit lite tråkiga.
Skicka dem på drama kurs. Hur man berättar en historia. Mer teknik och editing behövs inte.
Edit: Såg just ett HV-reportage på fb. (Förlåt Diabolics.)