Tråden om HV71

Kris?

Jag måste vara förvirrad. Var hittar jag biljetter till premiären?

Lösbiljetter släpps den 27 augusti.

1 gillning

26 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Träningsmatch 3 (26/27): Almtuna vs HV71

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Träningsmatch 3 (26/27): Almtuna vs HV71

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Träningsmatch 3 (26/27): Almtuna vs HV71

Jag vet inte men känslan efter dom 3 inledande matcherna och alla hål i truppen så är känslan att det kommer ta ett tag innan 3 poäng ramlar in denna säsong.

3 gillningar

Tänk att HV (i princip hela laget i sin helhet) nu vunnit 8 av de senaste 9 matcherna. Är ju inte så känslan är i detta forum… :wink:

17 gillningar

För er som har + så släpptes detta precis. 60 minuter om HV.

Tur att man skaffade plus igår för 149kr (2 månaders bindningstid) för att se en match mot Almtuna på en försäsong! :+1:

3 gillningar

ÄNTLIGEN ett All Access avsnitt!

7 gillningar

Det Hult säger i ABTV gång på gång är:
“Vi kände att det fanns mer att få ut av gruppen”

2 gillningar

Ja och det kan säkert stämma.

Dock har vi Shls sämsta Centersida och det behöver vi göra någonting åt.

1 gillning

Jag gnällde på Nubben och hans centrar men vi avslutade hans första säsong med:
Shore
Nättinen
Vesel
Vigenault
M. Davidsson

Och “centrarna”
Mølgaard
Miele
Önerud
Matson

Sjukt att det bara gått utför.

Mysak
Lindström
Eriksson

Och “centrarna”
Johnsen
Rousek
Kloos

MP sköt ner det roliga med Sillyn i hans första svar.

Han har inte hört något angående ny back eller center.

2 gillningar

Är det bara jag som får rysningar till introt i hvtv all acess?

Detta borde Hv snappa upp och använda som intro på jumbotronen inför varje match

Vet att Djurgården hade nått liknande för typ 15-20 år sedan innan dem åkte in på isen.

3 gillningar

Gillade det för fem år sedan. Nu känns det, rösten och det hela konceptet som att det behöver en uppdatering.

3 gillningar

Har också tappat All Access. Tycker HV tappat som fan på mediasidan. Det behövs nytt blod bredvid Johan där. Nu har vi ju knappt värvat men när vi gör de blir de bara ett kort inlägg.

Rätta mig om jag har fel men Klockare har väl inte ens intervjuats i samband med presentationen?

Han har intervjuats. Om nytt blod skulle innebära en tiktokifiering med snabba klipp, trender och danser och skit vill jag helst bli besparad nytt blod…

15 gillningar