Tråden om HV71

Hult är nöjd med truppen och marknaden är död och man svamlar bort nyförvärven igen

1 gillning

Det behöver du ju inte läsa gp-chatten för, det rapporteras ju direkt här, från träningen, i träningstråden :wink:

Inte mycket till intervju. “Letar back”, gärna högerfattad men kan inte vara petig

3 gillningar

”Vi kan inte vara för petiga”… nja inte såhär månaden före premiären.

1 gillning

Fatta att många av oss innan Philp-gate och Hanssons skada ansåg att vi fortfarande saknade en center, klassvinge och PP-back.

För att många av oss ska bli nöjda ska Hult alltså trolla fram en helt ledande kedja. Helst inför säsongsstart.

6 gillningar

Hade önskat lite mer frågor om vad som faktiskt händer. Inte bara konstaterande från JPs sida.

2 gillningar

Ja, vi har väl efter Philp och Hansson behov av två backar, en center och en sniper.

Säsongen har inte ens börjat och det saknas redan spelare, herregud.

Här har de ju också en gyllene chans eftersom de bara kan referera tillbaka till sina egna intervjuer.

”Inför säsongen sa du. Nu blev det…”

Vore kul att se Hult svara på den frågan.

1 gillning

a man with a rope around his neck is standing in front of a building .

1 gillning

Cirkus HV71 bara fortsätter!

Trodde det skulle bli bättre med ny styrelse.

Men aldrig någonsin tidigare har det varit såhär stiltje och så lamt värvat.

Vi har blivit av med x antal spelare och vi har värvat 2st.

Ja när man är journalist borde man ju kunna vara lite mer obekväm ned frågor till Hult om läget nu och framåt med nyförvärv. Dom är alldeles för flata helt enkelt.

1 gillning

Kanske det.
Men jag tycker de tuffat till sig en hel del sista året.
Och de är väldigt lyhörda för input, har pressat fram lite kritiska frågor via murvlarna där flera gånger.

1 gillning

Har HV alltså gått i fällan att ha varit för petiga i år. Så rädda för att värva svagt så man blir helt handlingsförlamad. In med allt som har bevisat sig i SHL som finns på bordet. Spelare som Ty Rattie är en no brainer. Släpp sargen nu och kör för fan!

2 gillningar

Intervjun kommer imorgon, dagens artikel var ju bara om Hansson.

Såg fram emot att se två matcher denna vecka men tydligen går Almtuna matchen på sportbladet plus så det sket sig snabbt :-1:

a

1 gillning

borta

Done

1 gillning

Det visste ju inte jag när jag läste den :angry_face_with_horns: