Men dom spelar i bra lag som vinner. Det är lätt för Tangnes stå och va missnöjd över spelet när man ligger 2:a. Tror inte det är nåt att lägga vikt vid. Hade dom legat toksist hade det nog låtit annorlunda.
Men vi står ju fan och säger samma oavsett resultat! Ingen visar attityd !
Ingen verkar hata att förlora i detta statistik lag!
Om vi ser till möjliga spelare, ledare eller för den delen styrelsemedlemmar - vilka ser ni som kan leda HV71 i framtiden? Personer som ni har förtroende för eller ser potential i?
HV71 inofficiella forum
Ingen är tyvärr det ärliga och sanningsenliga svaret. Ingen.
Avgå alla. Amatörer.
Satan vad bra det går, avgå alla , helst ikväll så man kan somna lite bättre.
Anton och Björn har haft alla förutsättningar, och det här är resultatet. Fy fan säger jag bara.
Rahm och Stillman kan vara kvar. Resten förväntar jag mig blir entledigade innan läggdags ikväll. Inget mer jävla tålamod.
Fick han en snäll mot huvudet eller? Bra match!?
Andra perioden är för fan det sämsta jag skådat på en hockeyplan!!!
Nje, de var Freijd som påstod**. “trots en bra match” typish.**
Alltså, att fortsätta tro på detta och uttala sig så som HV gör om läget, hålla varann bakom ryggen. Det är korrupt så det skriker om det. Det borde finnas nånstans att visselblåsa för föreningar… ![]()
Skrämmande och pinsamt. Tänk om det vore en offentlig verksamhet…
Men… ett bolag eller en sund förening hade brytt sig lite mer om resultaten. Surt att vi ligger så nära siffermässigt i matcherna, hade det blivit storförluster kanske fler slutat gå på matcherna, då hade det känts. Att ta publiktillströmningen som en garant för att allt är väl… det är sjukt farligt.
Leise. Liljander. Blomqvist. Isaksson. Nylin.
Det är namnen på de som kommer begrava HV.
Värdelösa, inkompetenta, bedragare, snackpåsar.
God natt HV71.
R.I.P allt som var bra med den här föreningen. För allt det är dött och ingenting finns kvar av det.
Så länge fansen kommer till arenan och sponsorerna tillåter detta haveri kommer inget hända. Som de är nu färgar de över den kris klubben är i för allt rullar på och på. Resultaten har inte vart de viktiga för hv de senaste åren. De har inte den kompetens att driva en shl förening tyvärr, det är därför inget vettigt händer
Fy fan vad förlorarmentaliteten har tagit över allting som har med HV71 att göra.
Jag måste erkänna att jag har satt den under-liggande statistiken i halsen.
Motsatsen till den under-liggande statistiken måste vara den över-stående, alltså den som går att skåda med blotta ögat. I den statistiken ligger HV tvärsist, har tagit 10/39 poäng, har -13 i målskillnad. Vår kapten har gjort 2 assist och ligger på -5.
Om man vill flytta fokus från verkligheten så är den under-liggande statistiken att föredra. Där kan säkert AB och Co hitta många gobitar att bygga vidare på.
HV är som en bil som har kört fast i lera eller snö, och bara fastnar ännu mer ju mer man gasar och försöker ta sig loss. Men man har gett sig fan på att man ska ta sig loss på det viset. Man behöver bara tro på det.
Det är ”nästan” så man saknar Andreas Davidsson
Romarriket, Sumerna, Carthago, Aztekerna, IK Göta…
Allt har sin tid, typ.
Vi är i gruppen Västerås, Södertälje, AIK, Björklöven, Modo.
Resurserna finns. Men kunnandet saknas. Identiteten och kulturen som skapade vinnandet är borta.
Vår besvikelse runt HV bottnar i en orealistisk självbild. Åtminstone min.
Vi leker med de stora pojkarna. Vi hör inte hemma där.
Det var en gyllene generation som förledde oss att tro att så ska det förbli.
Enbart Bluesky eller vart är det publicerat?
Ja säga vad man vill
Men han gjorde ju iallafall nåt. Satt inte bara på sin röv o sket i allt.