Tråden om HVTV!

[size=110]HVTV:s Daniel Wengel och Johan Freijd har hjälp oss fans närmare klubben och spelarna tack vare deras högklassiga prouduktioner, hockeysveriges bästa TV!
Här diskuteras allt om HVTV![/size]

Niklas Jihde ‏tycker till om HV-TV via sin twitter: “Måste ge HV-TV en klapp på axeln. Grymt kul att följa livet i ES-laget. Per Ledin får JR:s roll i Dallas att framstå som en biroll”. Klockren kommentar!

Senaste inlägget hv71.se/HVTV-All-Access/

Sjukt bra jobbat med All Access!

Hoppas ni börjar köra med “Cribs” snart igen

Fett som fofanon!!!
Produktion och innehåll i världsklass…

Hur ligger de andra elitseriklubbarna till, någon som inte är så lat som jag som orkat kolla?
Jag får känslan att HVTV ligger före packet. Om det är så… när kommer copycatsen?

Skillnaden mellan hvtv och de andra är som att jämföra HBO med frälsis-tv på jkpg lokal-tv :wink:

HAHHAAH! Bästa jämförelsen på länge! :laughing:

:laughing:

Som jag trodde då. Bra det. Mer sånt, mer HVTV oftare!

Vem skall man kontakta om man har uppslag eller bara vill visa tacksamhet?

Johan Freijd eller/och Daniel Wengel.

Vi har nog den bästa klubb tv:n i Elitserien eller?

Tveklöst.

Sista avsnittet av “All Access” var riktigt, riktigt bra! Tack till alla inblandade!

Är det något jag missat eller har vi en ny tävling i HVTV, skills competition?
Det kom lite abrupt… och jag hade gärna fått lite mer info om hur tävlingen gick till… någon som har en länk eller vet?

Proffsig produktion. Kul att HVTV utvecklas och bara blir bättre och bättre trots att vi redan har i särklass “bäst” klubbtv. Avstådet till övriga lags klubbtv ökar bara mer och mer för vart år som går! Härligt

Motsvarar kanske föregående års måleri i matchens profil

“Matchens Profil” kommer vara en form av individuell tävling mellan HV spelarna först ut #6 O Fantenberg =)

Länk:
http://www.hv71.se/artikel/28893/

så mycket har jag förstått, men i klippet får man inte så mkt info om vad siffrorna betyder, förutom hastighetstävlingen som är ganska uppenbar… hur räknas de andra siffrorna?

  1. Hastighet, hårdaste skottet på X försök. Antal försök tror jag inte man nämnde, men kan anta att det var 5 som i dom andra grenarna.
  2. Prickskytte, träffa “plattorna” uppe vid ribban. Träffa så många som möjligt på 5 försök. Fantenberg tog 4/5.
  3. Precisionskytte, få pucken förbi målvakten genom något av hålen. Så många som mjöligt på 5 försök. Fantenberg tog 5/5.

Hur man däremot räknar om detta till en sammanlagd poäng vet jag inte. Säg att Kolan kommer och skuter 152km/h på hastighet men bara sätter 4/5 på Precision samt 4/5 på Prick precis som Fantenberg. Vem var bäst av han och Fantenberg då?

precis, det är upplagt för mygel :smiley:

…sen blir det skismer och dålig stämning mellan spelarna pga detta och så blir vi utslagna i kvartsfinalen igen… :wink:

Diabolics"]precis, det är upplagt för mygel :smiley:

…sen blir det skismer och dålig stämning mellan spelarna pga detta och så blir vi utslagna i kvartsfinalen igen… :wink:

Om jag ska va ärlig så tror jag inte de skulle va nåt problem i just HV men hade ej blivit förvånade ifall de hänt i nåt annat lag inom ES tex

Hmm, jag har haft problem med att några av hvtv’s klipp slutat i förtid den senaste tiden… är det någon annan som har samma problem?